Kadootjes voor vriendinnen

Hallo

Ik laatst jarig geweest, en toen had ik 2 vriendinnen uitgenodig. en die hadden mijn kadootje in het ijs gedaan en er zat gel in. ieder geval er zat van alles in.
en nou wil ik hun terug pakken maar ik weet niet hoe? ze worden beide 16. dus mijn vraag is : weten jullie iets hoe ik deze 2 dames terug kan pakken??

Alvast bedankt! :couplekiss_man_woman:

JA. het is misschien HEEL vies, maar wel grappig hoop ik.

heb je nog twee oude babyborns? en 2 pampers? en satésaus en kattebrokjes? (:

hahaha. je doet die babyborn/pop dus een pamper om en doet de satesaus en kattebrokjes in de pamper zodat het vies lijkt. dan stop je daar de cadeautjes/geld tussen? XD wel goed intapen, voor het geval dat het onder de satesaus gaat zitten…

Hahah die vind ik wel goed. alleen ik heb geen babyborns meer :frowning_face:
Miss kan ik er wat anders op vinden :wink:

hahaha leuk idee
zolang ik het maar niet uit hoef te pakken !

Ik heb een leuk idee wat ik vorig jaar aan mijn zus heb gegeven, ze is zot en durft echt alles! Heb voor haar een lint gekocht zovooreenmissjeweetwel ‘Ik Ben Jarig Kus Me’ en dan 2 filmticketten ookeenvoormij maar die kreeg ze enkel als ze dat lint ging aanhebben in de bios! :stuck_out_tongue: Je moest mensen hun hoofden zien! Echt lachen (: er waren zelf mensen die haar een kus gaven! Zo heeft ze trouwens haar beste vriend ontmoet! ZEKER PROBEREN!
Is echt genant!

Ella xx

.

Haha dat idee van ellaliefde is leuk :grinning:
Je kan ook een grote drol maken van ontbijtkoek, die maak je dan nat.
Of een bakje met allemaal gore dingen erin, mayo en wasmiddel allemaal mengen.
Daar moeten ze dan met hun hand erin, doe je er geld in ofzo.
Of cadeautje invriezen, dat moeten ze hem in de magnetron doen.

m’n vriendin maakte een pepernotentaart :stuck_out_tongue: dan deed ze daar de kado’s in :stuck_out_tongue: