Kadootjes voor vriendin inpakken, idee?

Heeyy!!

Ik vroeg me dus af, heeft iemand nog een leuk, grappig, origineel idee om kadootjes voor mijn vriendin in te pakken? Ze is morgen dus jarig en ik heb voor haar een verzorgingspakket samengesteld (gezichtsmasker, warm/koud-oogmasker, massageolie, tijdschrift en een choco-paashaas :stuck_out_tongue_closed_eyes:). Maar nu kan ik maar niet op een manier komen om dat in te pakken… Iemand nog een idee…??

xXx

in een mandje doen, plastic folie eromheen, en een roze strik eromheen?

Ik heb bijna precies dezelfde kadootjes als jij nu, maar ik heb vanavond al het feestje. Ik heb het gewoon ingepakt met steeds verschillend inpakpapier en dan alles bij elkaar in zo’n plastic folie gedaan met mooie kleurtjes lint eromheen gekruld/gestrikt. Je kan het ook allemaal in zo’n mandje doen (rieten of houten, als in een cadeaupaketje van bijv. Dove ofzo). Succes nog!

het hele huis doorzocht; het enigste mandje dat ik heb gevonden mag ik waarschijnlijk niet hebben van mijn moeder, en die doorzichtige folie kan ik ook nergens vinden…

koop het.

of neem een schoenendoos, versier hem, leg het erin en klaar. misschien nog leuke strik erom

Die doorzichtige folie hebben ze bijv. bij de Boerenbond (dus dan moet je daar gewoon eventjes heen xD)…

Wat is dat nou weer? xD
Die folie hebben ze overal wel, blokker, action, bruna, noem maar op.

Ik bedoelde eigenlijk dat we die folie hier niet thuis hebben… en nu is het te laat om nog te gaan halen…

Iemand nog een ander idee…??