Kadootjes voor je vriend

ik ben wel nieuwschierig wat jullie je boy voor kadootjes geven als jullie bijvoorbeeld zoveel maanden bij elkaar zijn. wat is nou echt een origineel kado voor je vriend waar hij ook nog wat aan heeft?

massageroller :p, loopt steeds te miepen dat ie zo n last van zn rug heeft :wink:

iets persoonlijks, als je samen een keer een grapje ergens over hebt gemaakt ga je dat kopen, of een DVD en die dan samen gaan kijken diezelfde avond ofzo… ga in de stad struinen, meestal kom je wel op een idee

of voor valentijn een chocotelegram! die kan je versturen via internet

Ik had mn vriend voor kerst een ipod gegeven met al onze favoriete liedjes.

Ik heb mijn vriend met valentijn een ketting gegeven, en voor zn verjaardag een ring :stuck_out_tongue: zomaar een bos rode rozen (heb al een stuk of wat bossen rozen van hem gehad :stuck_out_tongue: zo lief!), en nu ga ik hem een luchtje geven (hugo boss)

oo ipod dat is een gaaf idee ja.

Mijn vriendje en ik hebben elkaar concertkaartjes gegeven zomaar een paar keer. Ik heb voor zijn verjaardag viktor en rolf antidote gegeven. Die wilde hij zo graag hebben.
Uhmm en verder chocola of iets anders lekkers. :slightly_smiling_face:

[i]Ipod is wel duuuuur, tenminste als je al een jaar bij elkaar bent oke, maar moet je allemaal zelf weten xD

ik zou het dus ook niet weten, hij is morgen jarig, en ik zei zo wat wil je hebben … hij zo ; ik wil dat je naar mallorca komt want ik wil alleen jou nog maar <3 … was wel lieeeef :relieved: maar omdat we niet echt hebben ofzo geef ik hem niks denk ik … :roll_eyes: [/i]

oeeehh, wat een leuk idee zeg!

Uuh ik heb mn vriendje eens een kietel-bon gegeven… Helemaal zelf gemaakt op de computer enzo… Omdat hij me altijd ‘probeert’ te kietelen en we altijd zitten te klieren met kietelen… En die bon mag die dan inleveren en dan mag ie me 24 uur lang kietelen… :’)

Enn… Ik heb 'm een zilveren ketting gegeven… &een lange ketting die ie graag wou… En… Een ring met binnen in onze datum en mijn naam… En een nieuwe pet voor z’n verjaardag… En een fotolijstje met een foto van ons samen er in… En parfum…
Dat was 't geloof ik wel :slightly_smiling_face:

Een CD van zijn favoriete groep, een ‘bon’ voor een keer uit eten te gaan

ik geef hem altijd kleine kadotjes enzo, ook rare dingen maar altijd als ik ergens heen ga neem ik wel wat leuks me (vakantie enzo) een tshirt vind ik altijd leuk om te kopen en ik denk voor zn verjaardag dat ik hem een dagje parijs geef :slightly_smiling_face:

:astonished: naar parijs, in frankrijk?
dat is romaaaaaaaaaaantisch, (tenzij jij thuis blijft) maar een dagje is wel kort … en tis wel duur :astonished: ik zou hem dat nooit kunnen geven… als ik iemand heb die het wilt krijgen dan…

Mijn vriend is helemaal gek van voetbal :slightly_smiling_face: Dus heb ik hem een voetbalshirt gegeven van Italia:) Hij was er blij mee, had de hele dag 'm aan:P

Het is leuk om iets te geven waar hij van houdt… :upside_down_face: :slightly_smiling_face:[A]
Sieraden zijn ook super leuk! alleen, moet hij er wel van houden:P

WAT MOET JE EEN JONGEN GEVEN ?
een 100redenen waarom ik van je houd lijst :angel:
kleine tip:
begin er een tijd van te voren mee want het fuurt ff voordat je m af heb :yawning_face: of je moet er zo 100 op kunnen noemen :anguished:?

Kaarsjes, aandrader(A) die met liefde te maken hebben

Wij geven elkaar geen cadeautjes als we voor een bepaalde tijd bij elkaar zijn.

We zouden nog uit eten omdat we een jaar hebben, dat doen we weer wel.

een boek heb k uhm voor ze verjaardag gegeven

een dagje weg is makkelijk gezegt. das fucking duur omdat jij ook nog is mee moet :stuck_out_tongue: das dubbel zoveel

een mooi horloge!