kado vriend, voetbalwedstrijd

Hee meiden,
over 2 weken is mijn vriend jarig en ik wil hem kaartjes gaan geven voor een voetbalwedstrijd, nu heb ik 3 wedstrijden gezien:
ajax-venlo
az-psv
ajax-heracles

weet iemand wat de beste/spannendste wedstrijd is???

XX

Voor welke club is hij zelf?

voor ajax, maar ik weet niet of ajax-venlo / ajax-heracles leuke wedstrijden zijn? az-psv klonk wel goed

Haha inderdaad… ik denk dat het minder leuk is als je hem naar een club neemt waar hij niet voor is. Wel leuk maar minder.
zie het al.

MAAR ze spelen nu wel tegen 2 saaie clubs. Njah het is voor een jongen natuurlijk altijd wel leuk maar ik heb ook een keer wedstrijden gehad die echt op te huilen waren zo saai. Wilt trouwens niet zeggen dat dat hier zo is hoor. Alleen ik weet niet tegen wie ajax allemaal speelt want ik ben een feyenoorder :stuck_out_tongue: Er komen zeker geen klassiekers meer aan :’]

Ja ik weet niet zoveel van voetbal :stuck_out_tongue:
Maar ik denk dat hij ajax wel leuk vindt, als hij voor ajax is ?

Ik heb geen verstand van voetbal, maar ik zou een kaartje geven voor een wedstrijd van zn favo club

Volgens mij staat heracles hoger dan venlo XD maar dat moet je even nakijken. Denk dat het niet heel veel uitmaakt, denkt dat hij het al leuk vindt om naar Ajax te gaan samen met jou :slightly_smiling_face:

ja heracles staat hoger, het liefst wilde ik een wedstrijd als ajax-feyenoord maar helaas is die al geweest.

Je kan naar de wedstrijd tegen Go Ahead gaan. Toen die tegen feyenoord speelde was het wel meer gezellig dan echt vijandig of iets. Heel veel sjaaltjes uitwisselen en gezellig met de andere supporters praten :’]

Vinden jongens dat ook leuker?

ik hoop niet dat ik nogal dom overkom :cold_sweat: maar wat is go ahead?? engelse club ofzo?

Als je nou een voetbal cadeau card geeft kan hij zelf een wedstrijd uit kiezen.

www.voetbalkadocard.nl

Als je er gewoon een kiest van zijn club, vind hij alle wedstrijden goed.
geloof me :drooling_face:

Dat van die kadobon is leuk, ik denk dat ik dat ga doen dankjewel!

Waarom niet? Ja tenzij je zo iemand hebt die niet van het voetbal kan genieten zonder zijn tegenstander vol te schelden :’] Ik zit in vak R en daar was iedereen enorm enthousiast over de supporters van GAE. Heel veel mensen hadden hun sjaaltjes ook geruild.

Maar Go Ahead Eagles is een engelse club ja. En het is een KNVB beker wedstrijd.

az-psv

dat weet ik zeker, die word volgensmij echt superspannend!!!

maar eigenlijk moet je naar een ajaxwedstrijd gaan
want ajax is de BeStE!!!
kun je niet naar ajax-twente ofzo, die wordt pas spannend !!

maar anders zou ik naar ajax-heracles gaan,
want ajax staat 3e en heracles 6e

en als je het verder nog wilt weten

1 FC Twente
2 PSV
3 Ajax
4 Feyenoord
5 AZ
6 Heracles Almelo
7 FC Utrecht
8 FC Groningen
9 NAC Breda
10 Roda JC
11 sc Heerenveen
12 VVV-Venlo
13 NEC
14 Sparta Rotterdam
15 Vitesse
16 Willem II
17 ADO Den Haag
18 RKC Waalwijk

ik weet het niet helemaal zeker, maar zo moet het ongeveer kloppen

en heel veel plezier nog bij de wedstrijd (laat me weten wat je gekozen hebt!!)