kado vriend, dagje weg, waarheen?

mijn vriend is maandag jarig en hij word 19,
wil graag iets leuks met hem gaan doen een dagje…
zit er echt al heen erg lang over na te denken maar heb echt geen idee!
en heb nog maar heel kort dus moet snel iets hebben:P
weten jullie iets?

Grote stad? of je kunt op eropuit.nl kijken

okee zal is kijken! heb al gekeken op vakantieveilingen, maar niet echt wat ik zoek…

Ik had via vakantieveilingen een weekendje in amsterdam voor niet zoveel geld geboekt voor mijn vriend, en een keer in Maastricht. Er komen steeds nieuwe dingen bij dus hou het in de gaten :wink:

Een andere website is hotelkamerveilingen.nl (of zoiets) maar ik moet zeggen dat in de laatste maanden de veilingen steeds duurder worden.

Edit: Als je alleen voor een dagje wilt is een pretpark ook leuk, of een musical/concert en uit eten (maar net waar hij van houdt)

^Ik wou net zeggen vakantieveilingen, jammer dat er niets bij zit!

Maar misschien een nachtje in een grote leuke stad? Bed and breakfast? Dan 's avonds lekker romantisch, en de volgende dag lekker in de stad gaan, of naar een sauna, of naar centerparks, naar dat tropische zwembad!

omdat het nu ook al laat is duren die veilingen tot morge ochtend… dus je kunt ook niet ´s nachts bieden, ofja heeft geen nut eigenlijk… duren 10 uur zoiets!
en overdag duren ze 1 uur meestal!
dus dan maar morge kijken! hopelijk kan ik iets vinden!
en vind het wel leuk om naar amsterdam te gaan, maar wat moeten we daar doen?

Heb hetzelfde!
Ik zou supergraag een weekendje hotel + stad doen, maar helaas heeft hij het altijd superdruk en kan hij nooit een heel weekend weg. Ik kan dus ook niet nu al een datum prikken omdat hij gewoon niet weet wanneer hij kan.
Pretpark is leuk, maar hebben we al een paar keer gedaan afgelopen tijd…
Verder weet ik niet zoveel!

ben nu druk aan het zoeken… maar nog niks gevonden!
@lemonjenny: ik weet eigenlijk niet of hij pretpark leuk vind…
maar welk pretpark dan? efteling vind ik niet echt leuk…

kan ook wel samen met hem dat het voor ons allebei is? maarja vind ik ook weer zo stom om te doen…
ook is hij kok… dus wil meestal echt goed eten, dus stel we gaan ergens naar een hotel wil hij natuurlijk ergens duur gaan uit eten en is denk ik niet echt blij als we naar pizzeria gaan, maar dan heeft iemaar pech:P

Texel is ook super leuk. Ik heb op vakantieveiling inderdaad een hotelkamer gevonden. We zaten vlakbij bij het strand en in het ‘centrum’, de Koog heet dat volgens mij. Was super leuk. Dan weer even naar het strand, 's avonds hebben we gepoold in zo’n cafe ding en we zaten dichtbij een Swirl’s winkelding.

naar Nick en Simon?

Er zijn trouwens ook nog andere pretparken dan de Efteling, je hebt Walibi, Slagharen en nog wat parken hier in Nederland en je hebt ook nog Bobbejaanland, Disneyland en Movie Park en nog vele anderen in het buitenland

Een slipcursus! Is alleen wat minder leuk voor jou.

Blokarten! Als je van een beetje avontuur houdt, maar ik weet niet of het weer daar nu goed voor is want er moet wel een goed windje staan.

wil best naar texel gaan, maar woon in brabant, en hij moet dan met de auto rijden, is hij nog kei veel geld kwijt aan bezine…