kado voor vriendje

Hoi iedereen,
ik heb echt een probleem want mijn vriendje is bijna jarig en het is ook nogal stom want valentijnsdag, dat we een jaar hebben en zijn verjaardag zijn allemaal super dicht op elkaar!
ik ben dus echt koosinspiratieloos.

even een kadoupdate van wat we al aan elkaar hebben gegeven:(misschien nog ideeen voor andere)
toen hij vorig jaar jarig was zijn we uit eten geweest en had ik hem gepimpte boxers gegeven. toen we een half jaar hadden heb ik hem een boek gegeven met allemaal verhalen die we samen hebben meegemaakt en fotos enz en hij mij een ringetje.
toen ik jarig was heeft hij mij een fotoboek gegeven.
toen het valentijnsdag was heb ik hem een ‘‘hoe overleef ik valentijnsdagpakket gegeven’’ met chocoladefondu, kaarsjes, films, wierook, massageolie, etc
(omdat hij valentijnsdag een cliche vond en ik er een gezellige avond van wilde maken!) en hij mij allemaal romantischekomedies omdat ik die altijd met hem wil kijken:) en als we een jaar hebben dan krijgt hij van mij kaartjes voor john legend en dan gaan we samen koken dus geef ik hem een kookschort helemaal gepimpt!

nu zat ik dus een beetje te denken over het kado voor zijn verjaardag in mei(alvast)

1)en hij wil al heel lang iets boven zn bed hangen omdat t daar kaal is… dus ik dacht een lijst te kopen en daar misschien allemaal zwart-wit fotos in te stoppen(zijn kamer is zwart wit) en allemaal kleine briefjes waarom ik van hem hou, kaartjes van waar we heen zijn geweest, etc. soort collage dus.
maar hij heeft mij natuurlijk al een fotoboek gegeven dus mis is dat na-aperig al is het natuurlijk wel iets heel anders, wat vinden jullie?
2)ik kan ook een prof-zwartwit-foto van mijzelf laten maken en in een lijst stoppen maar dat is misschien een beetje arrogant ofz.
(hij vindt t trouwens denk ik niet leuk om samen met mij zo`n hele shoot te doen)
3)wat ik ook kan doen is een lijst met zwart-wit fotos en verder niks en erin en dan bijv een kussensloop of een dekbed helemaal pimpen met textielstift en dan bv: 100x waarom ik van hem hou erop schrijven!

*sowieso wilde ik een mooie taart voor hem bakken met verschillende kleurtjes glazuur enz!
wat vinden jullie hiervan iets leuk of een andere tip? letmeknowww…
geen weekendjes weg ofz want we gaan in de grote vakantie al samen weg en ik wil daarvoor ook wel een beetje sparen(a)

BEDANKT ALVAST!!!

?

Ik vind het een beetje ‘klef’. (ik zit zelf in een relatie van 2,5 jaar en ik geef niet steeds cadeautjes dat hem doet denken aan onze relatie). Maar dat is mijn mening.

Ik vind iedergeval 3 geen goed idee. Wel lief hoor, maar niet echt ‘nuttig’. Ik zou voor een zwart-wit poster gaan.

een collage in een mooie lijst met onze leukste fotos in het zwart wit vind ik niet perse klef eigenlijk en zeker niet als hij al heel lang iets boven zn bed wil hangen… misschien is dat kussen en met die briefjes enz idd een beetje te…
maar is t dan leuker om een mooie foto door een fotograaf van mijzelf te laten maken, misschien een foto die lijkt op bv een bekende foto van marlyn met dat jurkje dat omhoog waait of onze leukste fotos in een lijst?
ik ga hem niet een game geven ofz want dat vind ik zo onpersonelijk eigenlijk!

Vind 1 en 2 wel leuk.
Maar moet je persee wat geven anders geeft je gewoon een keer spontaan wat als er wat in je opkomt?

of ik geef hem een poster van mijzelf en een collageposter van onze fotos dat hij kan afwisselen in de lijst!

hij is jarig dan moet ik toch wel iets geven(a)

bv zo`n foto van mijzelf
http://www.solarnavigator.net/films_movies_actors/actors_films_images/Marilyn_Monroe_famous_blown_up_dress_picture.jpg

Dat is wel leuk idee.

maar dan dat hij kan afwisselen of 1 van de 2…
collage of foto van mijzelf… IDONTKNOW!

misschien moet ik gwn vragen of hij zelf nog echt iets wil…
maar dan wil ik er ook nog wel iets personelijks bijdoen…
dus als t dan niet zo duur is kan ik dit alsnog doen.

jullie geven elkaar wel veel cadeautjes zeg…
maar je kan ook een bijzonder dagje weg voor jullie 2en regelen als cadeau…

Dat collage idee is wel leuk met foto’s van jullie samen en kaartjes van waar jullie heen zijn geweest enzo =]

Maar hoezo is een game onpersoonlijk? Als hij heel graag een game wil voor zn verjaardag, dan koop je die toch?
Als je elke keer voor elk ding weer wat moest lopen verzinnen… Pff x]
Het is zn verjaardag toch? Dan kan je best een game geven, als je bijv een jaar ofzo hebt, oke dan is het wel leuk om iets persoonlijks te geven.

hij weet niks te bedenken dus dan moet ik t zelf maar doen (:
denk dat ik ga proberen bij een fotograaf zo`n marilyn monroe foto te laten maken lijkt me wel heeeeulstoerrr :grin:
die collage is wel leuk maar hij gaf mij al een fotoboek en ik heb hem al een keer een boek gegeven met verhalen en met onze fotos erbij enzoo dus misschien is dat een beetje teveel van t zelfde!
vinden jullie zo`n marilyn monroe foto nabootsen een vet idee?
helemaal met t haar en jurkje en de makup enzzzz
zoals die foto hier ergens boven!
letmeknow(:
xxx

up

Ja, waarom niet?
Vind ik wel een orgineel idee hoor :wink: probeer dat anders, en dan heb je toch wat?

=D
ja denk wel dat dat leuk isss

ik denk dat hij echt niet van je verwacht dat het echt een superorigineel kado is en dat hij anders zegt ik vind het niet leuk. Het gaat gewoon om het gebaar, maar ik vind opzich optie 1 wel een leuk idee. Succes :wink:

nee maar toch is het stiekem wel leuk als je iets orgineels hebt!
maar ik denk dat ik zo`n marilyn monroe foto bij de fotograaf ga laten maken. vind t wel een grappig idee en het is orgineel en ik denk net ff iets leuker dan een collage van fotos omdat hij mij al een fotoboek gaf en idd met al die briefjes is misschien beetje klef, ik heb hem al een keer een boek vol frutsels gegeven! ik moet dus wel goed t haar van marilyn en de makup na maken dus als jullie nog goede fotos van haar kunnen vinden. POSTEN! zo`n jurkje heb ik al wel, loveit(a)

mijn vriendje is 4 maart jarig, hem geef ik denk ik een ring