kado voor vriendinnen die mij hebben geholpen

hee Meiden,

ik heb best wel een rot periode gehad en nog steeds is het nog niet helemaal weer goed…
Ik heb een paar vriendinnen die er altijd voor mij zijn en die me ook overal mee helpen.
Ik wil graag wat terug doen en wil ze graag een soort klein kadootje gegeven om hun te bedanken.
Ik heb zelf al even gezien, maar kan niet echt iets vinden.
Weten jullie misschien iets leuks tussen de 1/3 euro wat een leuk bedankje is voor ze?

Zijn er nog vragen over^^ vraag maar!

Alvast bedankt!

Liefs

Misschien een vriendschapsarmband en iedereen uitnodigen om bij jou thuis iets leuks te doen? Bijvoorbeeld ze trakteren op een verwendag?

Bij de action hebben ze altijd wel leuke dingetjes voor niet al te veel geld. Je kan bv een fotolijstje met een foto van jullie erin geven.

leuke ideeeën! maar het probleem de meeste kunnen elkaar niet… dus die soort verwendag en fotolijst met hele groep wordt lastig…

Toch bedankt, misschien wordt het toch wat met wat veranderingen!

Trakteer ze op homemade coctails, of koekjes, of wat anders. Of maak anders zelf een thank you notes (kaartje), met bijv. bedankt voor de geweldige steun - tekst erin.

Iets anders kan ik zo snel ff niet bedenken.

upje!

een scrapbook maken
een verwendag maken
een weekendje weg
voor ieder een ander cadeau
een brief-kaartje met een bedankt betuiging en dan lekker met elkaar uiteten of iets anders leuks

Ik ben voor m’n vriendinnen armbandjes aan het maken als bedankje. Zoiets als dit maar dan met een infinity bedeltje (op ebay gekocht); http://www.fashionscene.nl/p/130037/made_by_me_macrame_bracelet

Misschien ideetje :grinning:

Een vriendin van mij is komende week jarig en ik ga woensdag met haar naar the hunger games catching fire op mijn kosten :slightly_smiling_face: vond het wel een origineel cadeau , want meesten halen gewoon wat in de winkel. Kan je van tevoren ook nog leuk ‘kennismaak’ shop dagje van maken of ergens gaan eten :slightly_smiling_face:

Iets leuks, kleins, grappigs en persoonlijks is misschien wel leuk. Dat er echt een verhaaltje achter zit. Zo gaf een goede vriendin van mij, een andere vriendin (die samenwoonplannen heeft) een plastic disneyprinsessenbordje met als boodschap ‘alvast voor je uitzet als je gaat samenwonen’. Etc.

Samen sushi eten of een high tea thuis organiseren waarbij je van die 3 euro p.p. lekkere hapjes maakt.

Misschien kun je ergens goedkope witte t-shirts bestellen en dan op een website een textiel sticker laten maken met een leuke tekst/foto erop

een fotolijstje (uit de action of xenos bijv) met een foto