Kado voor vriendin?

Hey meiden!
Mijn beste vriendin is binnenkort jarig, ze word dan 18. Omdat we allebei ergens anders gaan studeren (zij Maastricht, ik Arnhem) wil ik haar iets leuks geven! Ze gaat geneeskunde studeren, dus het leek me super leuk om daar iets mee te doen.
Iets dat daar grappig of leuk bij is, maar dat ook een beetje aan ons doet denken en aan vroeger.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dat kan combineren. Hebben jullie misschien leuke ideetjes?

geen idee of het al in een ander topic hoort, zo ja, sorry!

Je kan ook zo’n doktersetje geven, uit de speelgoedwinkel,
met van die spuiten enz.
Dat doet jullie misschien aan vroeger denken.
En anders kan je ook iets doen wat te maken heeft met een rijbewijs, omdat
ze natuurlijk 18 wordt (:

Haha, helemaal niet aan gedacht. Zo’n dokterssetje is geniaal!

Ik weet niet hoelang je haar al kent, maar je kan ook allemaal oude foto’s zoeken en daar iets mee doen.

Dan doe je een doos, plak je daar foto’s van haar en jou in en daar doe je dan bijvoorbeeld allemaal spulletjes in die je aan haar doet denken/zij aan jou, of die een speciale betekenis voor jullie beide hebben.

Een stetoscoop? (of hoe schrijf je dat) Dat heeft mijn zus ook gekregen voor haar diplomauitreiking, met haar naam er in gegraveerd. Dat is misschien iets leuks, volgens mij is dit op internet te bestellen in verschillende kleuren.
Ik heb trouwens geen idee wat de prijs hiervan is!

Een kookboek voor studenten

z’n doktersetje en dat doosje gebruiken, in dat doosje waar die spullen normaal gesproken in zitten foto’s van jullie plakken, leuke qoutes/belevenissen van jullie op papiertjes etc. Die dokterspulletjes kan je natuurlijk ook geven voor de grap.