Kado voor sweet sixteen vriendin

Hee!
Een vriendin van mij wordt binnekort zestien, en met twee andere vriendinnen willen we dus een leuk en origineel kado geven… je wordt natuurlijk maar een keer zestien :wink:
Heeft er iemand een briljante ingeving toevallig?
Alvast bedankt!
X

Zit met hetzelfde probleem, vriendin wordt overmorgen 16.
Heb je misschien een leuke cadeaushop in de buurt? koop iets als een drankspelletje, als je iets orgineler wilt moet je een leuke mand kopen en daar allemaal kleine dingetjes indoen. Heb ik vorige maand ook bij een vriendin gedaan, was echt leuk&grappig!

Ben jij soms een vriendin van me? Haha. Ik word vrijdag ook 16! :grin:
Ik denk dat het wel leuk is om drank te geven, van die shotjes!

Ghehe, don’t think so. Maar alvast gefeliciteerd!

Drank is wel chill om te krijgen, maaar ik vind drank zo van; “ja ik ken je niet goed dus ik geef maar drank”. Ik weetniet, het is zo standaard.

Jaa idd, maar die vriendin van mij drinkt niks dus dat is niet zo’n gepast kado, maar toch bedankt :wink:
Anyway gefeliciteerd!

Het is idd wel standaard, maar wel leuk om erbij te doen.
Doe je trouwens een cadeau samen met andere vriendinnen? Kun je meer geven (: Verder zou ik makeup/sieraden/meidendingen geven. Ofzoiets

Mmm tja lastig. Ik zou eerlijk gezegd zelf niet snel make-up oid geven, alleen als je echt precies weet wat ze wil hebben. Want ik kies 't persoonlijk liever zelf uit. Geurtjes worden meteen al wel weer erg duur.
Maar als je echt orgineel wilt zijn, iets van 'n tegoed bon van een weekendje weg ofzo? [Hema, Primera oid]