Kado voor Grootouders

Hallo!

Mijn opa en oma zijn aanstaande zondag 60 jaar getrouwd.
Mijn broer en ik willen graag samen een kado geven, maar ze hebben al van alles. (iPad, Laptop, Foto van de kleinkinderen aan de muur etc.)

Hebben jullie nog een orgineel idee? We willen natuurlijk niet met iets standaards aan komen als tuinplantjes en kadobonnen…

Thanks!

Vroeger maakten wij altijd een zelfgemaakt boekje met zelfgemaakte bonnetjes die ze dan kunnen inleveren bij jullie, bijv. auto wassen, klusjes doen, helpen in de tuin, boodschappen doen.
Misschien zoiets? :grinning:

Gefeliciteerd! Misschien is het leuk om een waardebon te geven voor een weekendje weg? Of uit eten?

Mijn zus en ik hebben toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren een bloembak cadeau gedaan. Dit klinkt echt duf haha.
We waren naar zo’n tuinwinkel gegaan… En daar hebben we een mega bak uitgezocht en allemaal plantjes enzo. Toen ze er leuk ingezet en dan cadeau gegeven!
Ze vonden het super leuk!
En de bak staat nu nog steeds in de tuin (:

Allemaal leuke ideeetjes, we gaan zondag met de hele familie uit eten, en mijn nicht geeft een foto boek…
Nu zitten wij te bedenken wat wij nou kunnen geven ik weet echt werkelijks niks, …

Geef ze een dagje uit ergens naar toe. Misschien samen met jou en je broer? Vinden opa’s en oma’s altijd leuk :slightly_smiling_face:

[size=2]Maar jeetje, ZESTIG jaar getrouwd! Verder heb je hier niet heel veel aan dus upje.

Misschien kaartjes voor een of ander concert?