Kado voor een jongen

hebben jullie ideetjes voor een kado voor een jongen? Het is niet me vriend, niet mn neef/oom etc maar het is de broer van een meisje waarmee ik een uitwisseling heb. en ik vind m best leuk. Als ze hierheen komt geef ik kadootjes mee voor haar, haar ouders en haar broer. alleen wil ik voor die broer echt iets leuks geven, maar ik heb totaaaal geen idee wat!

Hoe oud word die jongen?

en weet je niet waarin hij geïnteresseerd is? of hobby’s?

hij is niet jarig, t is meer omdat ze mn gastgezin waren. en hij is achttien bijna negentien.

zn hobbies, njaa gewone dingen eigenlijk, kheb in die tien dagen niet zn hele levens verhaal gehoord :stuck_out_tongue: hij heeft mij een cd gegeven met spaanse muziek onmdat ik dat wel leuk vind, maar n cd aan hem geven vind ik wat minder want in nl hebben we niet zo leuke muziek:P

up?

douchecreme etc. (heb je altyd wat aan) , alles in een thema bijv. alles wat je koopt, kaarjses, deo , showergel etc. bijv . in de kleur GROEN
kleine spulletjes!

Misschien moet je kijken in een giftshop ofzo?..
Of gewoon een lekker luchtje? je kan ook een pakket samenstellen

Een vriendin van me had ook zo’n probleem, en het maakt hem seriously niet uit wat je hem geeft. Bij jongens gaat het meer om de gedachte erachter. En als een CD aan hem geeft, geef hem dan iets van Nederlandse bodem zoals (oh god, hoe heten ze…) Room Eleven, of andere leuke Nederlandse bands :slight_smile:

echt wel! als je tegen jan smit enzo bent (begrijpelijk) denk aan:

Novastar
Racoon
Krezip
Moke
Room Eleven
Alain Clark

Ohh, dit probleem had ik ook een maand geleden voor de vriend van een vriendin’s verjaardag, hij werd 18, en had hem een stuk chocola gegeven, met shampoo en een poppetje die die in zijn nieuwe auto kon hangen… tja, zoals je ziet: totaal een inspiratie, nog steeds niet, dus weet eigenlijk niet waarom ik dit bericht laat, heb je niet echt wat aan x’D

Ik heb een vriend van mij gewoon een supergrote taart van snoep gegeven. Ken je die, van de Pinky? Hij was er nog hartstikke blij mee ook, hij durfde hem aper op te eten!

een grote snoeptaart word lastig want t moet ook nog n vliegreis naar spanje overleven haha. en meisje uit mn klas kreeg van haar gastgezin een slagroomtaart mee, die is ook niet heel aangekomen haha

Wat dacht je van een paar klompen? Misschien vrij oubollig in de ogen van sommigen, maar het is wel typisch Nederlands. En in Spanje (volgens mij woonde daar je gastgezin toch?) Kennen ze die dingen volgens mij niet. En vinden ze ze hilarisch. (Mijn oom was ook op zijn klompen op vakantie in Spanje en al die mannen daar wilden er even oplopen.) Je kunt ook nog als je klompen te duur vind, van die sloffen kopen in de vorm van klompen… Vind ie vast wel leuk.
Als je dat niet leuk vind, geef dan iets anders typisch Nederlands. Maar geen kaas of tulpen ofzow, overleeft een vliegreis toch niet.

Ik moet binnenkort ook een cadeau verzinnen voor mn crush… maar ik heb echt geen flauw idee! Iemand ideeën? Tnx!

een foto van jullie inlijsten en pimpe ofzo