Kado kerst voor broer?

Hoi (:
Wij doen dus thuis aan een soort surprise, een kado kopen voor iemand thuis voor ¤10,00 en ik heb dus mijn broer. Ik zou echt niet weten wat ik voor hem kan kopen… Kunnen jullie me misschien helpen? Ohja mijn broer is 22 jaar.
Alvast bedankt.
Liefs.

kun je nog meer vertellen over je broer, zijn hobby’s en zo misschien? Tja douchegel en zo dat is wrs zo standaard he. Misschien even stiekem meelezen op een jongenstopic of zouden die zich daar niet mee bezig houden? Heeft je broer een auto? Winterset voor z’n ramen of zo of autoshampoo of zo…

Het is jouw broer, x] wij weten niet wat ie leuk vindt…

jaaa. een beetje een persoonlijk kadootje mischien ?
dus iets met zn eigen hobby’s en bezigheden

Ah, dit moet ik volgen! ik moet ook wat voor mn broer kopen en hij is 20 :stuck_out_tongue:
Alleen hij wil sokken, maarja… voor 20 euro?!
OT: Geen idee, up!

@Ownage, je kan heel veel sokken voor hem kopen, bij de zeeman ofzo dat hij er in bedolven raakt en de eerst komende 4 jaar geen sokken meer hoeft te kopen :stuck_out_tongue:

Ehmm hij is dus 22, en hij studeert iets van media. En maakt websites voor geld enzo. En hij houdt van gamen. Haha.

Sorry voor de lange niet reageren want mijn moeder liep achter me rond telkens. (die zin klopt niet maar oke) en ik kon dus niks posten want dan zou ze merken dat ik mijn broer heb.

gamen…
een computerspelletje? :stuck_out_tongue:
of is dat te onorgineel?

jaaa, ik heb er absoluut geen verstand van …
maaar ik hooor zowat IEDEREEN de laatste tijd praten over call of duty ofzoiets … jaa dat is dus een game … maar k weet niet hoeveel t kost enzo…

nou ik ben nu ff niet creatieef als ik iets weet laat ik t nog weten

haha die heeft hiij dus allang…

Zelfde probleem hier, alleen is mijn broer 18 en zit nog op de middelbare. Hij geeft niks om kleding of hebbedingetjes dus dan wordt t als snel lastig…

wat leuke dvdtjes misschien?

Mijn broer is 20, houd ook van gamen, maar heeft call of duty al haha, en heeft bijna geen hobby’s dus ik volg dit even.

tjaa… of je kijkt ff in zn kledingkast of vraagt wat hij allemaal nodig heeft … nu zijn er best veel aanbiedingen dus je zou best iets kunnen vinden !