Kaartjes gewonnen via CosmoGirl?

Ik ben echt zoooo blij, ik heb dus kaartjes gewonnen voor Taylor Swift concert via CosmoGirl! <3

Maar ik vroeg me af, wat voor concertkaartjes zijn dat dan? Ik bedoel, waarschijnlijk Arena Staanplaatsen, maar waar en zo? Dus heeft iemand al ervaring met kaartjes via CG! ?
Ik ben namelijk nog nooit naar een concert geweest, en ik vroeg me af hoe en wat het gaat en alles. Wat je doet als je binnenkomt, waar je gaat staan en moet je eerder komen op een goede plaats te hebben of zijn het vaste plaatsen?
En verder ben ik bestwel klein en zo haha, dus kan je Taylor dan nog wel zien als je daar staat en zo?

Dankjewel alvast hihi.

aaaaaah i am so happy.

Reken er maar op dat je Taylor niet zal zien, want het is mega druk bij concerten in de ArenA. Weet je wel zeker dat het daar is? Voor de rest ga je gewoon de rij staan, naar binnen en dan zie je vanzelf wel waar je heen moet. Ze gooien je heus niet zomaar in het diepe.

Ehm taylor swift is in ahoy?

@Yaxley, ik bedoelde of ik haar zou zien op het podium haha.

@foreveralone

Weet ik, maar ik bedoelde niet in de Arena. Maar op zo’n plattegrond van ahoy van binnen zeg maar, stond er zo ‘arena staanplaatsen’. Of ik kijk heel scheef (gebeurt wel vaker haha)

Met een beetje pech zie je haar ook niet op het podium

waarschijnlijk zijn het staanplaatsen. dan zou ik mooi optijd heen gaan want dan ben je zeker van een mooi plekje beetje vooraan enzo. anders sta je helemaal achteraan. en dat is zonde. Veel plezier trouwens

Wat gaaf voor je, alvast veel plezier! Je vraag kan ik helaas niet beantwoorden.

Dankjulliewel hihi, Lovegoodx en HPfangirl.

@Squarepants,
dat zou echt heel kut zijn. but yeah, die kaartjes heb ik for free gekregen, dus kan er ook niet teveel van verwachten. *positieeef*

gefeliciteerd!!!

Dat zeg ik, reken er maar niet op. Waarschijnlijk sta je ongeveer achteraan en is ze voor jou niet groter dan | haha

als je een bepaalde plaats krijgt staat dat wel op het kaartje.

Ga je alleen trouwens? aangezien het je eerste concert word…

veel plezier!