Kaartjes black swan voor ckv-verslag..

Hee meiden,

Ik had even een vraagje. Ik ben een tijd geleden naar de film Black Swan geweest en daar een CKV-verslag overgemaakt. Maar nu kom ik erachter dat ik het kaartje waarschijnlijk heb weggegooit en dat MOET dus bij mijn ckverslag zitten…
Nu vroeg ik me af (zal wss niet, maar toch even proberen haha) of iemand hier ook naar black swan is geweest en die kaartjes nog heeft. Als je daar niks meer mee doet zou je die dan mss naar mij willen sturen. Uiteraard betaal ik de verzendkosten. Alvast heel erg bedankt!

Btw mijn adres stuur ik dan later in een prive bericht :’)

Je kunt ook vragen of je ouder misschien in een briefje wil schrijven, waarop deze bevestigd dat je daar bent geweest met handtekening en zo. Ik heb vorig jaar hetzelfde gehad en toen was dat goed (:

Bij ons moet je ook een kaartje hebben, maar je kan tegen de leraar zeggen dat je het kaartje af hebt moeten geven bij de ingang. Bij mij was dit echt het geval en de leraar deed er helemaal niet moeilijk over, als ik maar een foto had die daar gemaakt was.
of anders zoals hier boven al gezegd is een briefje laten schrijven door je ouders…
maar verder kan ik je ook niet helpen… succes met zoeken naar een kaartje!

Scan em anders van iemand in je verslag

UP

ja doe er een foto bij in ofzo :slightly_smiling_face:

Haha oke dan een andere vraag, heeft iemand toevallig dat kaartje liggen en zou je die dan kunnen kopieeren en dan hier in dit topic plaatsen? Ik zou namelijk ook niet weten van wie ik dat kan kopieeren :’)

ligt denk ik wel aan de leraar
bij ons had je een leraar die er heel moeilijk over deed en als je dus GEEN kaartje had, het verslag dus niet mee telde
het kaartje moest bij ons trouwens ook niet meer dan een paar weken geleden zijn, want dan was het niet meer ‘geldig’ om een verslag erover in te leveren
heel streng dus.

hmm ik zal kijken of ik hem heb, maar volgens mij heb ik hem allang weggegooid… en hij is echt uit maart of februari… je hoort het wel als ik hem nog heb, maar ik denk het niet…:frowning_face: sorry…

^ Ahw, tnx ben al lang blij dat je even wil kijken :slightly_smiling_face:

Btw ik probeer het nog even zo, maar als ik echt geen andere oplossing zie ga ik een briefje proberen… Blug. Volgens mij is mijn docent daar egt wel streng in…

Heeft diegene met wie je naar de bios bent geweest geen kaartje meer? Of een klasgenoot ofzo van wie je em ff kunt scannen?

UP!

Aaah kom op meiden, is er niemand die mij zou kunnen helpen? Wie heeft er een kaartje van black swan? Misschien heb je die ook wel gebruikt voor een CKV-verslag, maar zou iemand dat kaartje willen inscannen? (A2)

Of je kijkt even op google?

Ik heb onderzoek voor je gedaan op google, maar het enige wat ik kan vinden zijn bioskaartjes uit het buiteland.

ik snap echt niet waarom mensen hun kaartjes weg gooien, ik bewaar die juist altijd,
ben alleen niet naar deze film geweest.

Ik snap juist niet dat mensen ze bewaren? Wat moet je ermee?