Kaartje

Hoi,
Ik heb de jongen die ik leuk vind een kaartje gestuurd met de vraag of hij met mij uit wil, omdat ik dit niet in het echt durfde te vragen. Dit heb ik een paar dagen geleden gedaan. Vandaag zag ik hem weer, maar hij deed of er niks gebeurd was en heeft geen woord tegen mij gezegd. Ik voel me hier echt heel erg klote door… Moet ik het gewoon maar opgeven of hem nog vragen wat zijn antwoord is? Ik heb het idee dat het hem echt niks boeit ofzo, maar nu heb ik al deze moeite voor niks gedaan…

Nouja, ik vind dat heel moeilijk… ik zou in ieder geval nog zijn antwoord willen weten, ookal is het nee… :frowning_face:

Ik heb hem zelf in de brievenbus gegooid…

Ooooh ik ken het precies. Heb het een keer met valentijnsdag gedaan. Ik zat toen in groep 8. Hij heeft er nooit meer iets over gezegd. Ik heb er ook nooit meer naar gevraagd. Daarna gingen we naar een heel andere middelbare school (60 km uit elkaar ofzo) Nu zit ie weer bij me op school en hij kijkt me heel angstig aan. Het hangt er van af… als je de moed hebt en niet bang bent om afgewezen te worden zou ik het doen. Ik durfte het destijds niet en heb er nu echt spijt van dat ik er niet over heb gepraat.

Ik zou het ook laten gaan… Hij is de moeite niet waard als hij niet eens de moeite neemt om te antwoorden. Je kan wel beter dan vinden!

Het is lastig als je iemand leuk vind, maar met de tijd wordt het makkelijker en kom je wel een leukere tegen :slightly_smiling_face: