Kaartje sturen

Ik ben de boel echt lekker aan het bombarderen hier met mijn gezeur maar ik heb even meningen nodig!
Vanmiddag had ik een grappig gesprek met hem over dat hij mij wilde betalen om van hem te houden, dus toen zei ik: “nee dat doe ik ook wel gratis” dus toen wilde hij betaald worden zei hij. Echt heel flauw. Ik zei toen dat ik hem wel een kaartje met liefde zou sturen waarop hij antwoordde: wel met inhoud he! (in de zin van geld dus)

Nu heb ik bedacht dat ik hem echt een kaartje ga sturen met een kusafdruk erin en dan een of ander zinnetje met de woorden liefde & inhoud erin. En verder niks. Dus ook geen naam ofzo.

Goed idee of té?

Ik hou het kaartje trouwens wel simpel, geen liefdeskaart all over :stuck_out_tongue:

Ik zou er geen kusafdruk bij doen…
Verder is het wel grappig, als het ‘jouw stijl’ is xD

Haha oke, want dat vroeg ik me dus af. Het moet wel grappig blijven en niet te klef worden :stuck_out_tongue:

haha, je kan misschien ook bij de Mekka of de Jamin ofzo wat van dat nepgeld halen van chocolade, en dat als ‘inhoud’ bij het kaartje doen. Leuk idee trouwens! Succes! :couplekiss_man_woman: