Kaarten winnen voor Beatstad?

Ik kreeg gister een mailtje van een meisje en die weet dat ik van Keane hou, en Keane komt dus op Beatstad. Dus je kon via de link -cjp site- kaarten winnen. En ik heb kaarten gewonnen! Maar, ik samen met volgens mij 300 andere mensen. Iemand enig idee of het nep is? Of dat ze het doen omdat Beatstad niet uitverkocht is?

De CJP site is wel betrouwbaar lijkt me. Want het gaat via school.

ik heb die mensen een mailtje gestuurd omdat ik het ook niet vertrouwde.
ze zeiden dat het allemaal gewoon klopte en dat je vandaag of morgen een mailtje met de kaartjes zou krijgen :grinning:

Ja oke, maar ik vind het zo raar dat echt heel veel mensen kaartjes winnen?
Ik heb ookal naar Beatstad gemailt, maar toch ik heb geen zin dat het blijkt dat ik er niet in kom. Want ik moet vanuit Drenthe komen.

ik heb ook kaartjes gewonnen, maar vraag het me nou toch ook wel af.

Bij voetbalwedstrijden is het vaak zo dat er véél kaarten worden verloot zodat het stadion wordt gevult. Dus inderdaad als de kaartverkoop tegenvalt. Denk dat het ook bij Beatstad het geval is.

Oh oke, nooit geweten. Het zou ook best wel is kunnen.

Maar ik wacht het antwoord van mail wel even af.

Ja dat is wel verstandig, dan weet je het zeker. :slightly_smiling_face:

Ik had al heen gemailt, toen kreeg ik antwoord terug dat ik de toegansbewijzen opgestuurd zou krijgen. En die dan uitmoest printen en dat ik er dat inkwam.

Maar toch blijf ik het raar vinden.

dus ik heb een nieuwe mail gestuurd 'Ik heb nu al zeker van 10 mensen gehoord dat ze ook kaartjes gewonnen hebben. Klopt het wel? Of geven jullie 100/200/250 kaartjes weg?
Ik heb geen zin dat als ik er dalijk ben dat ik er niet in kom, omdat de kaartjes niet echt zijn.
Want ik moet vanuit Drenthe komen, en dat is nogal ver rijden.

dus even het antwoord afwachten (:

Ik heb er twee gewonnen :grinning:

Maar ik moet wel even nazoeken hoe het moet met de trein; of een dagretour nog wel geldig is als ik na twaalf uur nog met de trein reis.
Ik ga echt niet eerder weg, want ik MOET Keane zien!!

IK MOET KEANE OOK ZIEN haha.

Ze geven 200 kaarten weg.
Als je de mail van het CJP goed gelezen hebt, staat dat er ook bij.

AAAAAAAAAAA
Ik ben zo blij :grinning:
Eindelijk ga ik ze zien, na ongeveer twee jaar zeuren/piekeren en geen kaarten kunnen kopen omdat ze zo duur zijn, en achteraf toch spijt hebben x)

Ik moet trouwens vanuit Noord-Limburg komen, dus dat word nog wat met de trein xD

ik heb nooit een mail gehad van CJP. Maargoed dankjewel!

KEANE HERE I COME :couple_with_heart_woman_man:

Ik kreeg een bericht dat ze de kaarten weggaven, dat had ik zo ingesteld :wink:
Maar een vriend van me moet nog van zich laten horen of hij meewil of niet, anders neem ik mijn moeder mee.
:upside_down_face:

Ik ben het afgelopen half uur alleen nog maar Keane aan het draaien

Haha ik heb precies het zelfde! Ik heb lopen huilen, smeken en echt alles voor kaartjes. En nu heb ik ze gratis <3

Ze treden tussen 22.00 en 23.00 (onder voorbehoud) op, staat op de site.
Een heel uur lang…
Bwaaa <3

Nou stop ik met spammen

Haha achjoh wat maakt het uit.

Ik hoop stiekem dat ze het uitrekken tot anderhalf uur. :blush:

Oke ik kreeg een mailtje terug.

Beste Anneli,

Iedereen die een mail heeft ontvangen met de melding kaarten gewonnen te hebben, krijgen deze kaarten. Deze kaarten worden nog toegezonden als digitaal toegangsbewijs. Deze moet je uitprinten en dit is je werkelijke ticket.

Ik ga laten uitzoeken hoe het kan dat veel mensen iets gewonnen hebben.

Met vriendelijke groet,

Petra van Starkenburg

Ik maak me er niet zo’n zorgen over, ik denk dat de kaarten op het begin gewoon allemaal worden weggegeven ofzo.
Of niemand wil naar Keane, wat ik me bijna niet kan voorstellen xD

Dat laatste is gelogen. Haha iedereen wil toch naar Keane! :grinning: