Kaarten voor Kane gewonnen!

Ik heb met mijn cultuurkaart kaartjes voor Kane gewonnen! Ik mag er niet heen dus Wie wil ze hebben.
Ik kan geen foto maken omdat ik ze moet ophalen bij de kassa op mijn naam…
dus als iemand een gok wil wagen om er iets voor te betalen!
Ik kan wel het mailtje doorsturen als bewijz.

Het is morgen al, om 20:00

Ik zou gewoon gaan, tenzij de afspraak die ja al had heel belangrijk is.
Wel apart dat ze het pas een dag van te voren mailen…
Wel leuk dat je hebt gewonnen! (:

Ben hartstikke enthousiast en gedeprimeerd

Huh. :’)

Maar gefeliciteerd!!

OOooh ‘gedeprimeerd’ omdat je er misschien niet heen kan. Ik dacht al :’)
Zoiets had ik laatst ook (niet voor een concert, maar had ergens anders kaartjes voor gewonnen) heb uiteindelijk iemand anders laten gaan. (En stiekem wel een beetje spijt van dat ik niet gewoon dat belangrijke had afgezegd, maar ja.)

KANE :bowing_man:
superleuk dat je hebt gewonnen, hopelijk kun je natuurlijk!

en anders wil ik ze wel

a

M’n vader wil me er niet heen laten gaan 0.o :frowning_face:
Wie wil ze hebben?

(kan zijn dat ik ze iemand anders (die ik ken) eerder weggeef en je te laat ben)
(okee nu moet hij eigenlijk naar 't verkooptopic xD)

Waarom niet joh? Wat flauw/raar. Win je zoiets een keer.
Ik zou ze wel verkopen hoor, niet weggeven (ook al denk ik niet dat je dat van plan bent).

Is het echt heeeeeeeeeeeel belangrijk waar je heen moet? Of denk je dat alleen maar? Want waar ik heen moest waarvan iedereen zei dat 't zo belangrijk was, viel achteraf wel mee. x] Had liever m’n kaartje zelf gebruikt :roll_eyes:

Ik moet helemaal nergens heen, ik mag gewoon niet :frowning_face:. Komt omdat het in Rotterdam is en ik woon in dronten…

Je mag GEWOON niet? Aaaaah!! Jouw papa is niet lief nu. :’) En als je vader meegaat anders? Kan toch. Mijne zou dat zo doen. :’) Dronten - Rotterdam is maar 1.5 uur rijden! Ik zou 'm even lief aankijken.

En? Toch geweest? (: