Kaart sturen?? Ja of nee?

Hee meiden,

Ik ken nu sinds een half jaar een jongen via internet. Wij praten echt heel vaak met elkaar via sms enz. Nu is pas zijn moeder overleden. En ik zat er aan te denken om hem een kaart te sturen met hem sterkte te wensen enz. Maaar het punt is ik heb hem nog nooit irl gezien ofso. Ik heb zijn adres wel enz. Dus nu mijn vraaag zou ik hem een kaaart sturen ja of nee??? Want ik ben bang dat hij er straks helemaal niet op zit te wachten, dat ik hem in zijn prive thuissituatie lastig val.
Dus doen of niet doen???

Ik zou het doen, een half jaar lijkt me lang genoeg. Ik denk wel dat hij het, zegmaar, leuk zou vinden.

Volgens mij is het altijd fijn om te weten dat mensen aan je denken als er een sterfgeval in de familie is. Doen dus.

Ja, dit bedoelde ik

Ik snap je twijfel wel ja… Maar ik zou het wel doen. In zo’n situatie kan een kaartje in ieder geval nooit kwaad, en ik denk dat hij het alleen maar fijn zal vinden.

Oke, thx voor de reacties. Dan ga ik denk morgen toch maar een kaartje voor hem kopen.
Maaar even vraagje he, als ik hem morgen op de post doe. Dan ontvangt hij hem toch pas dinsdag?? Omdat tnt maandag toch niks bezorgd??