kaal

heeft een ex vn me ook by me geflikt, maar je went er wel aan.

haar groeit wel weer.

Ik hoop dat hij jou dumpt als jij van de kapper af komt.

Eh, boeiend? Is je vriendje nu ineens minder leuk? :’)

Ach het is maar haar. Ik snap dat je het nu vaag vindt, maar hé, haar groeit terug! Voor je het weet heeft ie terug wat haar.

haha dat groeit gemiddeld even snel hoor.

Ik snap je wel hoor! of njah deels dan. Mijn vriend ziet er ook niet echt leuk uit als hij van de kapper komt, maar ik vind hem dan niet minder leuk. Alleen het feit dat hij zich niet aan zijn belofte houd is niet goed, daar zou ik ook boos om worden.

Groeit wel weer aan hoor.
Mijn vriend heeft zn haar vorig weekend gemillimeterd, vond het wat langer leuker, maar goed, het is zn eigen haar, moet hij weten wat hij ermee doet.

Jij stelt je echt enorm aan, je geeft toch om iemands innerlijk?

Alsof het allemaal om z’n haar draait
Ja sorry hoor maar dat groeit wel weer aan, wat wou je doen? het uitmaken? of een pruik kopen?

oke waarom begint iedereen meteenover uitmaken?
heb ik het daar over gehad? weet niet meer
maar ik weet wel dat ik heb gezegt dat ik er even aan moet wennen dus sws nie uit gemaken omdat hij gwn de enige voor mij is,
en hij heeft het niet gedaanvoor zichzelf want hij vind het ook super lelijk maar zijn broer heeft m overgehaald ofzo en hij vind het ook heel dom van zich zelf, maar er zijn mensen die er natuurlijk meteen heel iets ander van ga maken,

ik ga 102 dagen met m en dat ga ik niet stoppen omdat ie kaal is,

en het ging idd ook, over heft feit dat ie zich niet aan de belofte hield,
zondag avond heeft hij me het beloofd en maandag ochtend heeft ie zich kaal laten scheren,

ik vroeg me alleen af wat jullie er van vonden

Nja boeie XD
Koop voor de grap een pruik, maar ik zou er ook niet blij mee zijn. Wachten totdat het aangroeit :slightly_smiling_face: