kaal

mijn vriendje had dus echt beloofd, dat hij niet kaal zou gaan
hij zei : nee ik ga sws niet kaal hoor dat beloof ik je,
maarja nu is ie de wel kaal gegaan:s
en het is lelijk!:O,
maar ja wat moet ik nou doen,
wat zouden jullie hier van vinden,

• hij houdt zich niet aan de belofte
    -en ik weet dat het om innerlijk gaat,
    maar hij is nu van super knap naar super lelijk gegaan, dus dat is wel even wennen?
    moet ik nu heel erg boos op m zijn?

wat zouden jullie doen ?:blush:

Het gaat bij jou dus blijkbaar niet om het innerlijk, want je vind hem nu superlelijk ( :face_with_raised_eyebrow: ) en dat zit je erg dwars zo te zien. Het is wel stom dat je vriend zich niet aan zijn belofte houdt, maarja, zijn haar groeit uiteindelijk wel weer aan hoor. Hij wil waarschijnlijk gewoon experimenteren met z’n uiterlijk? Jij neemt toch ook wel 's een ander kapsel of andere haarkleur?

Ik zou je er niet druk om maken, het groeit wel weer aan.
Hij is teminste ook degene die er mee rond moet lopen en niet jij!

kijk, als het nou gemillimeterd was…:stuck_out_tongue:

ik kan wel begrijpen dat je het niet leuk vind, ik weet niet hoelang je vriendje het eerst had maar die van mij heeft best wel veel haar en als hij het kaal zou scheren zou ik ook niet blij zijn, maar weetje… ook al vind je het niet mooi, na 1 a 2 weken weet je niet anders meer en binnen de kortste keren is het teruggegroeid. op het begin lijkt het verschrikkelijk maar het komt wel weer goed!

Hm, eigenlijk is het zijn lichaam… Dus kan je het niet verbieden vind ik, hij wil 't graag, dan doet ie dat.

Als je echt van hem houd, maakt het niet uit hoe hij eruit ziet en is hij altijd mooi. En Ik vind dat hij beter kan krijgen dan een vriendin die hem superlelijk vind.

*dubbelpost*

haar is snel genoeg weer aangegroeid=D

Stel je niet zo aan. Het is zijn haar.

idd en vooral bij jongens…

Ik begrijp haar wel. Ik zou het in haar plaats helemaal niet leuk vinden, vooral omdat hij beloofd had dat hij het niet zou doen.
Ik zou echt niet willen dat mijn vriend er bij loopt als een skinhead…

Wacht het ff af. Als je écht gek op hem bent hoort het niet uit te maken, dan raak je eraan gewend en merk je dat het niet gaat om uiterlijk. Mss kan je zijn kaalheid zelfs oppimpen xD Als je juist merkt dat je er écht niet mee kan leven, dan kan het zijn dat je: hem nooit zo leuk hebt gevonden of je te oppervlakkig bent voor zulke veranderingen. Ik zou het iig afwachten, een maand ofzo je merkt zelf wel wat lang genoeg is. Als je merkt dat het voor problemen zorgt zou ik iig goed met hem erover praten, want ik vind het eig ook niet kunnen dat hij zomaar zo’n drastische verandering maakt zonder jou in te lichten. Wat beteken jij dan voor hem?

Het groeit wel weer aan

Iedereen zegt van; het gaat om je innerlijk en niet om je uiterlijk.
Maar stel je staat ergens ofzo en dr staat een onwijs knappe jongen, dan voel je je toch meer aangetrokken tot hem dan tot een of andere lelijkerd met een broek tot zn oksels ernaast?

In ieder geval; Kan wel begrijpen dat je het niet echt prettig vindt. Gelukkig groeit het na een tijdje wel weer aan :slight_smile:

het gaat om allebei, iig als je elkaar net kent. Als je iemand niet goed kent, kan je moeilijk voor het innerlijk gaan. Maar uiteindelijk word uiterlijk minder belangrijk. Als je een serieuze relatie hebt, hoort het niet uit te maken als de ander veranderd wat betreft uiterlijk, want je houd toch niet van hem vanwege zijn looks? Je zou het toch ook niet leuk vind als iemand je dumpt omdat je je haar zwart hebt geverfd oid.

Nee oke, dan ben ik het met je eens, bedoelde zeg maar first impression :slight_smile:

vraag je aan ons of je kwaad moet zijn op je liefje?:stuck_out_tongue:

Groeit meestal super snel aan, dus ff door die zure appel bijten. :'3