Kaal voor goed doel

Hee!

Mijn haar komt nu tot net iets over mn schouders alleen ik heb ongeveer een half jaar geleden een hele grote fout gemaakt door het te verven. Het was heel lelijk en sindsdien zijn er allemaal kleuren over heengegaan en het is nog steeds heel lelijk en natuurlijk heel dood. Over het algemeen is mn haar dus gewoon een ramp. Ik heb al heel lang daarvoor gedacht om mijn haar af te laten knippen voor een goed doel. Alleen dat kan niet omdat het geen goed haar is. Een jaar geleden heeft een jongen uit mn klas zn hoofd gechoren en heeft daarmee boven de 700 euro opgehaald. Ik vind dit heel goed en sta hier zelf ook erg voor open. Ik wil het dus wel graag om mn hoofd kaal te scheren voor het goede doel. En dan is alle troep ook gelijk uit mn haar. Ik vraag me alleen af of als het haar dan aangroeit of het dan leuk zal staan.
Want aan de andere kant kan ik mischien nog kijken wat ik nog met mn haar kan doen om het beter en mooi te maken.

Wat vinden jullie hier van? Want ik vind het best wel lastig om te beslissen of ik mijn haar waar ik lang voor heb gespaard helemaal weg wil scheren.

Ik kijk uit naar reacties!
Xx

Als je er een representatief bedrag voor op kunt halen, dan is het gaaf. Anders kun je het net zo goed gewoon kaal scheren en niet per definitie voor een goed doel.

Nee precies, maar als ik er geen hoog bedrag voor kan geven aan een goed doel dan scheer ik het niet kaal.

Dit en ik zouu t niet doen als je er niet helemaal achterstaat. Kaal is wel een hele grote stap lijkt mij

Zou dat niet zo snel doen.
Duurt heel lang voor je je oude lengte weer een beetje terug hebt.

Ik zou het nooit doen ieder geval.

Ik zou iig sowieso een doel stellen. Dus niet kijken wat je ophaalt, maar het alleen doen bij een minimum van … euro.

Boxes of foxes op youtube heeft precies datgene gedaan wat jij nu wilt gaan doen, (en er ook filmpjes over gemaakt dus) dus misschien haal je daar wat inspiratie uit!

ik heb mijn haar ook net over mijn schouders en heb het ook heel vaak geverfd, van blond, zwart tot rood. uiteindelijk was mijn haar gewoon bruin/rood en heb het eruit laten groeien (met steeds laten bijknippen). nu is mijn haar weer mijn eigen kleur en gezond en nog steeds op een lengte van een stuk over mijn schouders.
dus als ik jou was zou ik even geduld hebben en het er later uitgroeien.
natuurlijk moet je het helemaal zelf weten en zou het ook super zijn als je geld zou ophalen voor het goede doel.

Voor een jongen is dat toch wel veel minder erg… Denk dat je snel aangezien wordt voor patient aan de chemo. Maar wel lef als je t durft…

Ben je al naar de kapper geweest om te kijken wat die er van kan maken?

De ts gaf al aan dat ze het niet kan doneren, maar dat ze geld op wilt halen voor het kaalscheren!

Ik zou het zelf niet durven, maar wel echt heel gaaf als jij het doet. Echt respect daarvoor.