ik heb sinds 2 dagen last van kaakpijn rond mn oor,
nou heb ik op google want dingen gelzen maar die zijn alemaal zo ernstig,
had iemand het ook die weet wat het is, en of het minder ernstig is bijvoorbeeld.
up
misschien groeipijn?
heb je nog verstandskiezen?
Hey,
Ik had dat iets van 5 maanden ook… Sinds die ene keer begon mijn kaak steeds vaker te kraken/knakken. En ik denk dat het daardoor komt dat mijn kaak nu nog steeds heel hard kraakt bij elke hap die ik neem… Bij mij is het waarschijnlijk iets met het kraakbeen wat daar zit… Ook zit mijn kaak wel eens vast… echt irritant. Binnenkort ga ik waarschijnlijk nog naar de dokter hiervoor. Want straks zit m’n kaak vast for ever
Maarja, zie dit maar als een up!
ja dat had ik ook ! Ik ben bij de dokter geweest… maar die zei dat het vanzelf over ging. Nu heb ik er wel minder last van
miss je verstandskiezen?..
ik heb er nu ook behoorlijk last van… heb maandag 2 verstandskiezen laten trekken…
kan me mond amper op doen, en doet behoorlijk pijn, het trekt voor door naar mijn oor, en kaak…
Ooh, oke. Maar ik heb een vraagje, heb/had jij ook last van rare oorsuizen ofzoiets? Want het lijkt dat dat door het kraken enzo gekomen is… Het is namelijk erg irritant…
het is ook een heel klein beetje dik geworden,
ik heb nog geen verstandskiezen, ik ben 13,
ik heb geen oorsuizen of zoiets
Mijn verstandskiezen zijn nu wel aan 't groeien, misschien dat her iets daarmee te maken heeft …
Wortelkanaal behandeling?
^, Waarom een wortelkanaal behandeling?
heb ik niet gehad, of bedoel je dat ik het nodig heb?
Misschien heb je die nodig! haha
Waarom? M’n verstandskiezen zijn alleen maar aan het groeien, dan heb ik toch geen wortelkanaal behandeling nodig?
hoe oud ben je?? want misschien groeien mijn verstandskiezen ook wel;)
^ 14 ;p
Maar het begon op m’n 13e.
en toen had je ook last van kaakpijn? een beetje ver bij je oor?
Hoe ‘voelt’ je pijn? ^