kaak operatie

hoi allemaal.

ik moet binnenkort een kaakoperatie…
kaak wordt dan naar voren geschoven :S

ik zie er erg tegenop.
hebben meerdere van jullie dit gehad & willen jullie er wat over vertellen?

groetjes…

ik heb helaas geen info voor je, en ik heb er ook geen gehad.
wel heb ik zelf ook problemen met mijn kaak.
waarom krijg je eigenlijk die operatie ?
wat zijn jouwn klachten ?

Ja ik vond het echt kut, ik heb me nog wel even depressief gevoelt. -oke, niet fijn voor jou om te horen, maar zo voelde ik me erover haha-

Ik heb weleens een kaakoperatie gehad, maar dat had een hele andere reden dan die van jou :blush:

Sharon?! Had je het ook om naar voren te schuiven??

ehm hoezo depressief als ik vragen mag?

ik voornamlijk ivm met mijn beugel die anders niet werkt :S
&jij?

Ja mijn onderkaak is een stukje naar voren gezet omdat ik vroeger mijn beugel niet wou dragen. Dat is ehh…2 jaar geleden alweer. :v

Ik was zo depressed omdat het heel lang opgezwollen was en ik niet kon eten, en ik vond mijn gezicht te erg veranderd.

een vriend van me moet binnenkort ook deze operatie ondergaan
pfoe, het lijkt me toch erg vervelend, succes!

o ik ken iemand die dat ook gehad heeft wel irritant.
Misschien niet leuk voor jou om te horen maar het heeft wel bijwerkingen zoals kotsen. Maar het resultaat is mooi;)

oww, bij mij hangt mijn kaak wel eens vast.
en vaak als ik gaap knakt er iets in mijn kaak, ik ben er al mee naar de tandarts geweest maar die zij dat het vanzelf wel overging maar ik loop er al een jaar mee.
veel succes bij je operatie!

ouch, dat heb ik soms ook!
ik heb ook vaak kaakbeenontstekingen
of moeilijk gezegt: temporomandibulaire dysfunctie :'3

oow, ik dacht dat ik de enige was, heb ik ook namelijk heeel vaak!

okee. ik heb vorig jaar ook kaakoperatie gehad & ook erg lang opgezwollen met alle kleuren van de regenboog…
maagoed…is toch vast wel mooi geworden?? achteraf wel blij mee?

Ik had die operatie ook gemoeten als ik niet al vanaf m’n 10e een beugel kreeg. Hiermee heb ik zo’n operatie voorkomen.

Mijn profiel is echt veel mooier geworden, iedereen zegt ook dat het nu beter is. Maar soms vind ik het iets te…rond ofzo.

Jep, ik heb dat ook al laten doen!
Als je vragen hebt, mag je me altijd pm’en :slightly_smiling_face:
Want ik weet niet goed wat ik er over moet vertellen xD

Ik weet alleen dat ik voor deze operatie mijn verstandskiezen moest laten trekken, en dat ik daar veeel zieker van was en veel meer pijn van had dan van de operatie zelf.

ik krijg dat binnekort.
dan kan je een paar weken je kaak niet meer van elkaar doen:O

Ik heb niet die operatie gehad, maar de kaakchirurg heeft wel iets anders gedaan bij mij.
Ik moet zeggen dat ik de kaakchirurg zo veel fijner vond dat de tandarts…
Probeer het positief te bekijken en je krijgt vast pijnstillers voor na de operatie. En na de operatie ziet het er vast heel mooi uit!