K3 Zoekt K3

Je weet het misschien al, K3 stopt er over een jaartje mee. Nu is Studio 100 op zoek naar een nieuwe formatie via een programma die dit najaar op televisie moet verschijnen. Dus wie graag auditie doet of een talentenjacht op tv eens in het echt wil meemaken… je kan je nog aanmelden!

Ik heb me ook opgegeven en heb dit topic aangemaakt voor meiden die zich ook hiervoor hebben aangemeld en om gezellig ervaringen te delen! Natuurlijk ook straks voor degene die het volgen. :grinning:

En? Ben je door de auditie’s heen? Ik kijk het soms, vind het wel leuk om te zien maar niet geweldig. Vind het trouwens ook een beetje raar in elkaar zitten? Eerst moeten er 3 van de 4 (grootouders, vaders, moeders en kinderen) drukken en dan moeten ze ook nog is doorgelaten worden door k3? Beetje raar haha

^
Ik vond het wel een logische auditie eigenlijk. In het eerste opzicht gaat het natuurlijk om het publiek, maar K3 moet daar (naar mijn mening) ook zeker over bepalen. In de eerste ronde bepalen ze het dus eigenlijk nog samen.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe ze dit gaan voortzetten in de volgende ronde.

er komt een bootcamp ik ben benieuwd!

Ik volg het puur om de nostalgie haha.
Maar is wel super raar om te bedenken dat dit de nieuwe k3 wordt waar ik altijd superfan van was…

Heeft er iemand ook een top?

Ik vind deze meisjes super leuk overkomen (en goed zingen):

Lauren
Hanne
Marthe
Klaasje
Jindra

Als k3 uit een paar van hen gaat bestaan ben ik blij :p.

dit ja, ben het ook gaan volgen om de nostalgie. Maar alsnog vind ik het super leuk om te zien wie ‘onze’ K3 gaat vervangen.

Ik deel alvast je mening! Ben benieuwd naar de volgende aflevering :slight_smile:

Inderdaad, deze vrijdag!

Ik volg het puur omdat de liedjes zo vrolijk zijn en benieuwd ben wie de 3 nieuwe zangeresjes worden omdat ik er vroeger fan van was :stuck_out_tongue:

Ik eigenlijk ook!! Vind het leuk om al die liedjes terug te horen waar ik vroeger zooo fan van was hahaha

Die opmerkingen van Gert zijn soms echt kut tho :’)

Lol wats met Gert zn gezicht gebeurd?

Ik vind hem echt hilarisch :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind Gerard ook leuk met z’n opmerkingen, met Demi :grinning_face_with_smiling_eyes:
Het was iets in de trend van:
Gert: ‘Nou, ik ben een beetje bang voor je, ik moet straks wel met jouw werken.’
Gerard: ‘Met die vorige twee is het ook gelukt hoor Gert.’ ’ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Iedereen zegt dat Gert het strengst is, maar ik vind het erg meevallen hoor. Daarintegen vind ik Kristel juist het meest kritisch.

Kristel is inderdaad heel kritisch, maar ik snap haar wel. Lijkt me erg moeilijk als er straks iemand na 17 jaar jou plaats gaat innemen.

Ik vind het wel een leuk programma, ben benieuwd wie straks de nieuwe K3 word. Ook al luister ik al jaren niet meer naar ze, vind het toch een rare gedachte dat er straks 3 nieuwe meiden zijn. Ben er toch zo’n 8 jaar fan van geweest.

Zag in een filmpje dat er meiden van de bootcamp waren die nog nooit een film of show van hun hadden gezien…