K3 (lees: karen kristel en kathleen)

Wie luisterde er vroeger allemaal naar K3? :slightly_smiling_face:
Ik zet Josje niet in mijn topic-naam omdat ik expliciet wil verwijzen naar vroeger, de oude liedjes dus :wink: Maar als je je mening kwijt wilt over de nieuwe k3 mag dat ook altijd. Alle meningen zijn welkom ^^ (pesterijen niet).

Ik.

Nee. Ik heb K3 nooit leukgevonden :’)
En dan wilden mijn vriendinnetjes op woensdagmiddag altijd iets van de wereld is mooi ofzo kijken en dan zat ik daar echt een beetje te wachten tot we weer konden gaan spelen :3

Ik. Ik heb nog vooraan gezeten bij zo’n concert met die tovenaar.
Was er gek op.

Ik.

Ik! Doe mij maar de ‘oude K3’. Ok ik kijk wel vaak studio 100 tv en ken ook de nieuwe liedjes

K3 en Samson & Gert, ik was er gek op :stuck_out_tongue:

Ik, heb 2 cd’s, die nu alleen nog beluisterd worden door mijn zusje soms;p

Iedereen denk ik, toch?
Ik in ieder geval wel.

Jaaa! En ik luister daar nu nog steeds naar, eigelijk.

Ik weet zelf nog dat ik superblij was toen ik een wedstrijd won om met k3 op de stoomboot te kunnen gaan en met hen op de foto te gaan en mijn tekening af te geven die ik voor hen had gemaakt :slightly_smiling_face: Kristel vond 'em heel mooi :grinning: Ik was een grote fan.

Ik vond het helemaal geweldig!

I admit.

een keer waren we bij een musical van hun en zaten ze op zo’n “vliegende bank”. En ik zag de schaduwen van heet bank-hijskraan-ding, en ik zo aan mn moeder vragen “mama, wat is dat?” xD

éh ik heb die ook gezien! de vliegende sofa :grinning:

Je kan beter vragen wie niet denk ik, haha.

Wat was jullie lievelingsliedje?
Die van mij: toveren

Ik ben er net iets te oud voor denk ik, ik was fan van de spice girls… :grinning_face_with_smiling_eyes:
Maar mn zusje is er wel heel erg gek van…

Ik op het balkon/tribune iets :stuck_out_tongue: Ik vond heet en toen die koffer ging bewegen HAHAHHA

Ik was ook erg diehard fan, ik ken alle liedjes nóg uit mijn hoofd :’)

Op elkaar.
En toen dikke obsessie met kathleens roze glitterpakje en vlechtjes kapsel :stuck_out_tongue: