k

.

kun je niet naar hem toe gaan en om uitleg vragen?

Wtf ik vind dat niet normaal hoor. Ik ben ook weleens boos maar ga m’n vriend niet dagen negeren. En als er wat is, of als hij ergens mee zit, moet hij jou dat eerst duidelijk maken voordat hij zo raar doet. Kom op zeg dit is gewoon laf!

Heb je iets gedaan dan ofzo? Dit gedrag moet toch een reden hebben… Als je niets weet, en hij je telefoontjes etc blijft negeren, zou ik uiteindelijk toch langs z’n huis gaan. Je hebt recht om te weten waarom die zo doet. Anders blijf je je maar suf piekeren.

Negeer hem terug, tot hij afkomt.
Aub, niet achter z’n kont lopen…

nou… met dat soort gedrag zou ik zeker naar zijn huis gaan. want hij weet dondersgoed dat hij je helemaal gek maakt met zijn keuze om jou te negeren.
dit is gewoon respectloos tegenover jou

face to face vragen wat er nou aan de hand is.

ga naar hem toe en vraag voor uitleg. hij kan je zeker niet in real life negeren.

Nou dan zou ik gewoon naar 'm toe gaan en eisen dat hij vertelt waarom die zo idioot doet.

wat een zak. Ik zou iets in zijn voicemail achterlaten dat je duidelijkheid wil en dat het anders ook niet meer hoeft. Dan reageert ie wel weer.

Wat kinderachtig zeg. Ik zou langs hem gaan zoals hierboven ook al wordt geopperd. Het kan dan wel heel dom zijn en wie weet loop je een blauwtje maar nu weet je niet waar je aan toe bent. Mocht hij het dan bijvoorbeeld uitmaken dan weet je dat en hoef je niet meer hem lastig te vallen met bellen enzovoort.

Oh en je kunt natuurlijk ook nog proberen anoniem te bellen (die instelling staat wel ergens in je telefoon) of met de telefoon van een vriendin bellen.

Ik zou toch echt langs zijn huis gaan als dat mogelijk is…

Ik zou toch ook langs gaan… Wat een onzin om ineens niks meer te laten horen!
Je hebt toch een relatie, dan mag hij best gewoon tegen je doen!
Daarbij, als hij er niet is, kan je toch ook gezellig wat drinken met m’n moeder ofzo?
Ik zit regelmatig met de moeder van m’n vriend in de tuin, als m’n vriend nog aan 't werk is, op vrijdagmiddag!

Gewoon eens langs zijn huis gaan en vragen waar dit op slaat.

Ga langs zijn huis, want als je al een week niets van hem hebt gehoord is het gewoon raar. En ik vind dat dat niet stalkerig overkomt hoor, als het je vriendje is!

ik zou even niets van jou laten horen, hij heeft vast gwn even ruimte nodig.

ik zou echt naar hem toe gaan,
en dan om een logische reden vragen,
is die reden niet logisch genoeg voor mij,
tja dan kan hij oprotten, en nog niet zo’n klein beetje…

dus nu is het weer helemaal goed?
je bent niet boos geworden ofzo?

raar vriendje heb jij.