'K zie hem dit weekend weer... Help!

Hoi allemaal,

Een paar weken geleden was er een feestje van mijn ouders waar ik heen ging, en daar was ook een hele leuke jongen… Hij is 16 jaar en ik 15. De vorige keer zijn we niet echt alleen geweest maar wel een paar keer leuk oogcontact enzo. En echt de dagen erna kon ik alleen nog maar aan hem denken… Dit weekend is er dus weer zo’n feestje, en ik wil echt dat er iets gebeurd zegmaar of ten minste dat ik zeker weet dat hij mij ook leuk vind. Ik heb hier echt geen ervaring mee kan iemand me helpen? Voorbeelden geven om te laten zien dat ik heb leuk vind ofzo… Ben best wel verlegen dus ik stap niet zomaar op iemand af ofzo maar ik vind hem wel echt de moeite waard. Ik ben alleen bang dat hij me ziet als een leuk klein meisje maar meer niet

Xxjes Nijnte

Ga eens een praatje met hem maken!

Als er nog niet meer is geweest dan alleen oogcontact, is de kans dat hij je leuk vindt natuurlijk nogal klein, aangezien hij je niet kent. Vraag je eens af of jij nu al kan weten dat je hem leuk vind, terwijl je nog nooit met hem hebt gepraat (:

Dat gezegd te hebben, ga een praatje met hem maken. Ik snap dat je verlegen bent, maar het is natuurlijk een feestje en daar is iedereen altijd wat losser en gaan dat soort kennismakings gesprekken een stuk makkelijker! Als je met hem gaat praten, kan je laten zien dat je een leuke meid bent, wees niet bang om initiatief te nemen,

Good luck :grinning:

Hem eerst groeten de rest volgt hihi :upside_down_face:

Ik heb al wel min of meer met hem gepraat hoor. Zelfs een kussengevecht gehouden haha. Maar elke keer zijn al onze broertjes en zusjes erbij enzo

Zijn kleine broertje heeft trouwens ook nogal obvious een crush op me dus vandaar dat ik bang ben dat hij me meer ziet als het leuke kleine meisje van z’n broertje dat op de manier hoe ik hem zie

Maak weer een praatje met hem! En maak jezelf niet zo onzeker meid, haha. Door te denken dat hij je ziet als het kleine meisje etc. maak je jezelf alleen maar onzeker en durf je straks helemaal niet meer op hem af te stappen.
Dit weekend gewoon op hem afstappen en een praatje maken! Gaat voor de rest vanzelf. Succes!

Spreek hem eens aan :wink:

Oke ik zal het proberen… Ik wilde hem trouwens eerst opzoeken op internet maar hij heeft niks geen fb of iets… Ik ga dus gewoon proberen zijn nummer te krijgen. Via whapp praat ik namelijk veel makkelijker