k wil t uitmaken..hoe?

Jeej weer een probleem op liefdes gebied erbij…
Goed dit is mijn verhaal

ik heb dus 9 weken en 4 dagen met een jongen. Het is aangegaan door een raar iets vlak voor de mei vakantie… dus toen ik terug kwam uit parijs zei tie op msn dat ie dr mee zat en niet wist of we nou iets hadden… dus toen vroeg tie of ik dat wilde en ik zei ja.
Nu 9 weken en 4 dagen later heb ik er geen zin meer in.
Mijn gevoelens zijn verandert en ik vind hem echt nog wel aardig enzuw maar niet meer verliefd. Hoe moet ik het uitmaken? Ik zit er nu al een tijdje mee… ik wilde het al een tijdje… Ik slaap sinds 2 weken ook slecht en ik denk dat het daardoor komt.
Ik heb moeite om in het echt te praten want dat kan ik niet en ben ik zo ontiegelijk zenuwachtig(altijd no matter what)
Hij heeft het gevraagt via msn dus heb ik ook zoiets van: ik kan het ook op msn doen… maar hoe doe ik het?
Xxxx
plzz help me

Over msn doen is niet zo slim
hij zal z’n eigen er niet beter door voelen en jij misschien ook niet
je weet niet hoe hij gaat reageren
je kan met hem afspreken en zeggen dat je wil praten
en anders desnoods bellen als je het echt niet anders durft

succes ermee x

Niet op msn doen! Had ik ook gedaan en dat liep helemaal uit de hand, nu haat zijn hele familie me na 4 jaar nog.
Het beste is gewoon face to face, en anders moet je hem bellen.
en doe het ook niet via een briefje want dat was ook best wel een lullige actie van mij XD

-

Msn is natuurlijk makkelijk. Maar kijk, als jij hem dan weer in het echt ziet is het wel moeilijker.

Doe het niet via msn/mail/sms/telefoon, dat is echt lullig! Zeg gewoon recht in zijn gezicht eerlijk hoe je erover denkt.

Spreek af en zeg heel tactvol dat je het wil uitmaken. Niet van te voren zoenen ofzo, dat is lullig. Als hij je wil zoenen maar het is nog niet het moment om het uit te maken zeg je dat je met hem wil praten. En dan zeg je het dus. Succes

ik wou het dus ook uitmaken met mijn vriend en ik belde hem op:
ikke: hey…ik heb een beetje heel erg slecht nieuws…wil je het aan de foon horen of zal ik het je in eht echt zeggen?
hij: uhmm licht eraan wat het nieuws is…vertel nou mr aan de foon en dn kom ik wel nr jou toe…
:expressionless: hoe dom van hem XD
ikke: nou uhmm ja…ik maak het uit

en toen ging het gesprek verder…
duss je kan eht ook op deze manier doen…want hij woonde in heerlen en ik brunssum en dus zou die eerst vervoer moeten regelen om dit te horen enzow…mr dit is dus een optie

de mijne had het wel op msn uitgemaakt, maar ik vond het wel een beetje aso. ( hij zei het ook aso )
mij lijkt her fijner om in het echt uit te maken.
al is het wel moeilijk , maar misschien wel het beste. ik denk dat hij dat meer zal waarderen.
succes ermee ; )

bij mij ging het ook uit over msn zonder reden ik ben nog nooit zo boos geweest. ik vind dat echt TE laf voor woorden. je moet t echt niet op msn doen! als je het in het echt doet is wel zo netjes he… en als hij erg ver weg woont zou ik ff bellen… maar over msn, sms of email moet je het dus echt niet doen!

niet via msn doen , dat komt nogal over of je zon bitch bent van klaar
heb je niet meer nodig daaaaag!
gewoon doen waar niet zoveel bij zijn en dan gewoon recht in zn gezicht
zeggen , en de reden erbij :wink:.
dan komt het nog zo heeeel hard over…

succ6 :relieved:

Bel hem of ga gewoon naar hem toe en zeg dat je gevoelens veranderd zijn en dat je niet meer verlieft bent?

idd!

Gewoon zeggen!
Ga naar hem toe en vertel hem dat je geen gevoelens meer voor hem hebt, maar nog wel vrienden wil blijven - als je dat écht wil -
Het is wel super cliché, maar toch…
Over msn, sms, telefoon, … is zwak! Gewoon doen.

Spreek met hem af, praat erover op een plek waar je met zn tweeën kunt zijn en fiets met hem naar afloop mee naar huis.(das wel zo aardig)

Doe het asjeblieft niet over msn.

hallo allemaal.

kijk dat heb ik dus ook,
ik wil het nu uitmaken.
maar ik durf het gewoon niet…
ik ben echt een mietje,
ook hij heeft het over msn gevraagd omdat hij het zo graag wou vragen,
maar over msn uitmaken doe ik liever niet.
dan maar bellen?
toen iemand voor mij vroeg of hij mij nog leuk vind zei hij:
jaaaawel.
dat is voor hem, een niet overtuigende jaa, maar wel een ja.
maar,
ik vind hem nog wel leuk, maar ben neit meer verliefd
en ik vind hem wel meer dan alleen leuk als vriend zeg maar.
wat moet ik doen? ;$

kuss

ik kan jullie niet echt helpen met jullie probleem, sorry

maar ik had precies hetzelfde probleem, totdat hij het zelf ineens uitmaakte. Ik vond het niet zo erg; ik hoefde het zelf lekker niet meer te doen xd