K*tklas

Ik heb best wel en k*tklas. De meeste meisjes zij arrogant en heb niet egt vriendinnen in de klas. Heb ook nog wel eens ruzie met die meisjes. Mijn vriendinnen zitten in een andere klas op een ander niveau. Ik heb er wel eens met mijn mentor over gehad maar die zegt alleen maar dat ik gewoon vriendinnen moet maken. Het heeft niet egt zin om naar haar toe te gaan, want ik vind haar niet egt iemand waar je goed mee kan praten.

Laat je overplaatsen naar een klas met vriendinnen van je

Het is bijna het einde van het jaar, dus als het zolang is gelukt zal het die laatste maanden ook nog wel gaan, lijkt me zo ? Het zou een beetje stom zijn om nu nog naar een andere klas te gaan.

Laat je overplaatsen naar een andere klas idd. Misschien dat je daar vriendinnen kan maken?

Heel veel succes! xD

Kan niet, ze zitten op een ander niveau

ps. Kan die naar een ander ow :$:$

Welk niveau doe jij en welke je vriendinnen?
xx

Mijn vriendinnen atheneum en ik havo, ik kan egt niet zo erg mijn best doen dat ik naar atheneum ga :frowning_face:

pff dit jaar mag eeuwig blijven voor mij! :heart: Ik heb me dit jaar ook laten overzetten en deze klas is eht HEEERLIJK! :grinning:
Ik zou idd nog even wachten en gewoon kijken welke klas je nog meer zou kunnen gaan.

xx

huh bij beauty

Dan laat je je toch gewoon naar een andere klas overplaatsen zonder vriendinnen :'D

Je kan ook bevriend gaan worden met jongens.
niets mis mee, hoor.

Waarom staat dit onder beauty ?

Wachten. Het jaar is zo voorbij het zijn nog 7weekjes bij ons.
Probeer toch gewoon aardig doen tegen iedereen ook al doen ze dat niet terug ik denk dat als je aardig doet dat je het op een begeven moment terug krijgt.

En schooljaar is al weet ik hoelang bezig als je je wou overplaatsen had je daar véél eerder mee moeten komen

ach in de pauze zie je die vriendinnen toch? het is bijna 't einde van 't jaar, dus nog even volhouden 8D

Ze heeft hem hier perongelijk neergezet

verplaatst. maar check het voortaan even 2 keer voordat je hem plaatst.

zorg ervoor dat je cooler word dan die meiden!

Maar wel altijd jezelf blijven :wink:

kom je hier niet een beetje laat mee?

voor jezelf opkomen,!!!
kijkt iemand arrogant?
kijk 2 keer zo arrogant terug!
zegt iemand iets doms tegen je
zeg nog wat veel dommers terug!
Denk gewoon i’m the best fuck the rest!!
en het jaar is bijna over dus.
en als iemand bijvoorbeeld zegt: wat heb jij nou weer aan??:S
dan moet je gewoon zeggen: lekker boeiend!
wees gewoon lekker bitchy, en nog even volhouden jaar is bijna voorbij!
xx

[i]Het is nu te laat om je over te plaatsen. Het schooljaar duurt niet zo lang meer.

Verder moet je effe doorbijten, dat is het enigste wat je kan doen. En laat je niet klein maken door die andere meiden bij je uit de klas. Sta boven ze.[/i]