K*T KLAS!

Heeeey iedereeen!
K heb sinds vorig jaar eindelijk 4 goede vriendinnen. Ik ben daarvoor eigenlijk altijd wel alleen geweest… :frowning_face: Maar toen kwam de nieuwe klassenindeling eraan, en we hadden opgeschreven dat we met z’n 4en bij elkaar wilden. Nu stond vandaag de klassenindeling erop, en ik zit in een KUT klas! :frowning_face: Mijn vriendinnen zitten bij elkaar in de andere klas, en alleen ik ben eruit gehaald! :frowning_face: K heb daarom binnenkort een gesprek met mijn mentoren, en dan gaan we het dus er over hebben dat ik naar de klas van mijn vriendinnen wil… I know, t klinkt heeeeel stom, maar ik heb helemaal niemand in die klas, en k wordt er gepest, en ik val overal buiten de boot! :S Soooo, heeft iemand dit ook wel eens meegemaakt? Of iig een idee hoe ik de leraren kan overtuigen dat ik naar de ander klas moet? Ik hoop dat iemand me kan helpen :’)

Ah dat is k*t, ik had in de vierde precies hetzelfde. Gelukkig was er één iemand in de klas waar ik uiteindelijk mee kon opschieten en samen met haar ben ik na een jaar naar een andere klas verhuisd, want de rest mocht ons niet zo in die rotklas. Gewoon vragen voor overplaatsing, anders kan het echt een vervelend jaar worden:( succes!

titel niet in hoofdletters.

Ik heb ook een keer gewisseld van klas hoor.
Ik werd niet gepest maar kon het gewoon beter vinden met de mensen in de andere klas.
Niks mis mee vind ik hoor, als ze het kunnen doen, waarom zou je er dan geen gebruik van maken ?

Ik heb dit jaar ook wel een k*t klas, zitten allemaal die meisjes met kapsones is, maar mn oude mentor heeft me extra in die klas gezet, omdat ik alleen beter kan werken dan met mn vriendinnen. Dusja, dat word een geweldig jaar voor mij.
Maar een jaartje is zo om. (:

Gewoon de situatie uitleggen, je mentor begrijpt het vast wel ;’)

ik heb wel vaak meegemaakt dat mensen wisselden van klas en de een naar mijn klas ging en van mijn klas ging er weer een naar een andere haha (: maar probeer het gewoon en als jij gaat denken dat je gepest wordt en je dan buiten gaat sluiten … probeer gewoon leuk mee te doen met de klas en je 'n beetje sociaal op te stellen, en anders mocht het echt niet gaan kan je maybe wisselen? misschien dat er iemand is uit die klas die graag met je wilt wisselen?

Ik heb dat in de 1e gehad, zat ik in un klas met 2 vriendinnen zijn die in een keer kei kut gaan doen.

En vraag of je overgeplaats mag worde begrijpt de mentor heus wel als je je verhaal uitlegd (:

Succes der mee :wink:

dat is nogal lullig van je leraren, gewoon mee praten dus.

Als je pesten als reden opgeeft, mag het wel. Ten minste, op mijn school.

Dat heb ik dus ook altijd ,
Serieus . Zulke dingen heb alleen ik weer ofzo. ( Bij mij in de klas dan ).
Ik heb op mijn hele school niemand , Op de basisschool heb ik echt heel veel vriendinnen gemaakt en ik ging als enige naar een andere school.
Ik doe Kader . En ik zit meer op een ‘zwarte’ school vind ik ( meet dan de helft is zwart ) niet dat ik discrimineer , maar ik ben zegmaar anders , dus ik voel me meer gediscrimeerd.
Naja nog 2 jaar…

Dat had ik dit jaar ook! Ik had gemaild en mijn ex-mentor had het ook voor me opgenomen en zo, nu ben ik dus alsnog bij mijn vriendinnen geplaatst (:

laat je moeder/vader/verzorger bellen.
dan kunnen ze geen nee zeggen ^^

Ik snap dat je het heel kut vind enzo en als ik jou was zou ik er dan ook alles aan doen om wel bij hun in de klas te komen,
maar als het niet lukt:
ik had 3 hele goede vriendinnen en ik kwam als enige in een andere klas, het jaar erna is 1 van hun ook weer in een andere klas gezet en zitten er dus nog maar 2 bij elkaar, maar we zijn zelfs steeds betere vriendinnen geworden en in de vakanties en weekenden enzo gaan we nog heel veel met elkaar om. Ik zit niet meer bij hun in het schoolgebouw maar nogsteeds zie ik ze heel veel enzo, dus het is niet dat je vriendschap opeens ophoudt.

Er willen ook 3 jongens naar onze klas komen, omdat naar een andere klas verplaatst waren en zo vinden onze klas leuker. je moet denk ik gewoon naar je jaarcoördinator gaan, en die begrijpt je vast wel.

Heey!
Tnx voor de tips allemaal! :slightly_smiling_face:
Mijn mentor heeft morgen (eigenlijk vandaag dus ^^) een gesprek met mijn andere mentor en mijn team leider over mij, omdat ie nog niets van mij weet enzo… Hij zei in een mailtje dat hij zo snel mogelijk een datum af zou spreken zodat mijn ouders en ik met hem een gesprek kunnen voeren!.. Dus k ben heeeeel zenuwachtig nu, maar k ga hopen dat t lukt :wink:

Laat weten of het is gelukt ea :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:
Iig heel veel suc6 enzo (l)

aaah, dat is echt stom. Ik had zelf ook liever in een andere klas gezeten maarja, zo stom is hij nou ook weer niet. Laat weten of het is gelukt :slightly_smiling_face:

dat is zelfs nog een aardrijkskundige term, als meer dan 50% zwart is kan je het een zwarte school noemen & discrimineer je dus niet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Pistool tegen de kop van je mentor, contractje met daarin een regeling waardoor je in de klas bij je vriendinnen komt en een pen. Figuurlijk dan, duidelijk aangeven dat je in die klas wilt omdat je gepest wordt, pesten is een zwak punt bij mentoren, dan geven ze toe.