k*t baas

[i]heeehoi.

vandaag moest ik tot 4 uur werken. maar nu was ik vergeten karretjes met brood er op, terug te zetten in een koeling. en hij werd helemaal boos ! alleen omdat ik dat ben vergeten & toen belde mijn baas boos op dat ik dat nog maar even moest doen, dus met andere woorden. kom hier heen en ruim dat op.
maarja. ik woon een half uur daar vandaan & moest snel weer weg. en toen werd ie nog kwaaier.
en zegt ie van. jaa er zijn nog wel meer dingen wat nog niet klopt.
je weet niet eens hoe de oven aan moet blabla. ik zo; ja maar dat is mij nog niet uitgelegd.
naya
en toen zei hij dat we morgen maar even verder gingen praten.

klopt het dat hij zo heftig moet reageren ?
ik vind t zooon ongeloofelijke z*kkenwasser !

bedankt ! <3[/i]

Ik denk dat jij nog niet klaar bent voor werken…
Het is toch normaal dat hij verwacht dat je de dingen doet waarvoor je betaald wordt?

ben alleen dat vergeten.
heb de rest wel goed gedaan. (:

ik vind dat hij wel wat rustiger kan reageren.
ik zou het normaal vinden als hij de volgende keer zegt van dat en dat had je niet gedaan wil je daar de volgende keer op letten

Ja, ik zou vooral niet boos reageren want het is jouw fout. Hij had het wel iets aardiger kunnen zeggen, maar toch.

Hij heeft op zich wel gelijk, maar hij had het iets aardiger kunnen brengen. Het is niet gek dat je de eerste keer niet alles goed doet, toch?! :slightly_smiling_face:

Ik zou het eerste dit soort verhalen en benamingen tegenover je baas niet zo online zetten. Tuurlijk, mag je je baas niet aardig vinden. Maar stel nou dat net die ene collega van je dit op GirlScene ziet staan en dit aan je baas laat lezen, dan ben je nog niet aardig.

Als je ergens werkt, krijg je ervoor betaalt. Dan mag je baas verwachten dat je er ook wat voor doet. Tuurlijk kan je wel eens dingen vergeten, maar daar word je dan ook op aangesproken. Als je er niet tegen kan moet je gewoon niet gaan werken, so be it.

ik werk er nu ong. 4 weken.
maar ik heb alleen in het begin maar die karretjes er in gezet. dus dan denk ik daar echt niet meer aan.,
& ik was ook nog alleen. & had aan mij collega gevraagd ( die om 3 uur vrij was ) wat ik nog allemaal moest doen (; en daar was dat niet bij,

ik hoop voor je dat je na morgen je baantje nog hebt.

ja dat snap ik ook !
maar hij had anders kunnen reageren !
en hij beoordeelt me alleen maar op me slechte dingen.
& zegt noooit dat ik iets goed doe.

Als hij zegt dat er nog dingen zijn, zal hij vast wel een punt hebben. Tenzij hij echt zo’n eikel is ook tegen al je andere collega’s.

Sowieso is het je baas. Hij betaalt je. He calls the shots.
En dat moet je accepteren. Of je verliest je werk.

Edit: ik zou me ook mateloos irriteren als je even arrogant tegen hem doet als je hier over dit topic over hem bezig bent. Waarschijnlijk straal je het gewoon uit dat je een hekel aan hem hebt en rekent hij je daar ook op af.

hij is je baas, hij betaalt je. jij moet je werk goed doen, doe je dat niet mag hij daar wat van zeggen; aardig of niet aardig. deal with it

pas op ! Straks leest ie dit :stuck_out_tongue:

ik zou morgen maar gewoon afwachten wat hij te zeggen heeft, misschien valt het best wel mee allemaal.

Hij heeft wel gelijk maar hij heeft het wel erg boos gebracht. Misschien slecht geslapen? Naja, dan zal het morgen wel meevallen. Zo niet: ontslag nemen dan maar! Ik begrijp dat je in een supermarkt werkt? Dan vind je zo wel een andere job bij een andere supermarkt

zeg tegen hem; behandel me zoals je zelf ook behandeld wilt worden.
of; ik vind het niet leuk dat je zo tegen me doet.

en dan netjes vragen wat niet in orde is?

op bijna iedere werkplek is wel iemand waarmee je het niet kunt vinden, dus dan heeft het weinig zin om elke keer naar een andere supermarkt/werkgever te gaan.

Hoezo “niet klaar zijn voor werken.” Alles leer je met vallen en opstaan, en zoals reeds gezegd is, er zal altijd iemand zijn waarmee je het niet kunt vinden. Geloof wel dat het goed komt, nu is het gewoon ff wennen aan die discipline en ff doorbijten.

Je kan heus wel iets vergeten… hij moet niet zo’n lul wezen en jou op bellen om terug te komen om het alsnog te doen.
Je moet wel duidelijk tegen hem zijn en zeggen wat je wel en niet doet anders word er misbruik van je gemaakt…