k krab altijd mn korstjes open

iemand tips hoe ik daarmee kan stoppen? D:
soms voel ik aan mijn armen en voel ik een korstje en krab ik die eraf, soms bewust maar meestal onbewust. als ik me er bewust van ben zeg ik tegen mezelf dat ik het niet moet doen maar even later voel ik hem weer en krab ik hem eraf en is het alweer te laat. als ik er eentje zie moet ik hem eraf krabben ik weet niet waarom maar ik heb nu allemaal lelijke littekens op mijn armen ervan :s

tja… dat doe ik ook altijd :’) Maar volgens mij is het niet heel slecht voor je ofzo, als het wondje al bijna geheeld is kun je hem er wel af halen. Maar verder geen idee hoe je ermee kunt stoppen eigenlijk. Gewoon dan denken aan die lelijke littekens die je dan krijgt?

ooooh hier heb ik ook zo erg last van. ik ben me er echt bewust van dat het gewoon ranzig is en je er littekens van krijgt maar het helpt echt niks :’) ik heb er wel een keer een aflevering van my strange addiction over gezien, daar zeiden ze wel dat je er een ziekte van kon krijgen, maar bij die vrouw was het echt extremer dan extreem. zelf heb ik er wel eens pleisters over heen geplakt, hielp voor even maar daarna niet meer. maar misschien dat het jou wel helpt?

om deze reden ben ik trouwens zo blij dat de winter er weer aankomt:’)))