K.I.D. Donorkind zijn en je biologische vader niet kennen - topic

Ik ben een K.I.D kind, het betekend dat ik mn vader niet ken omdat hij me zegmaar gedoneert heeft (als zaadje) Ik ben eiglijk op zoek naar mensen die ook zo zijn, en wat hun er van vinden. Of als je iemand kent die zaad geeft.
Stiekem zoek ik Familie(A)maar ik weet hoe groot die kansen zijn.

Een update

ondertussen ben ik bij wie is mijn vader geweest op rtl 4, daar vond ik een halfzus.
daarna na ongeveer een half jaar, kreeg ik een brief dat er matches waren gevonden.
Dit bleken mn donorvader en 2 halfbroers en 5 halfzussen te zijn.

Deze week staan we in de Libelle met ons verhaal.

Update

Ik heb nu 9 halfbroers en zussen en er komen er steeds meer bij.
Met mijn donorvader heb ik geen contact maar met mijn halfbroers/zussen wel.
Er staat nu ook een kortverhaal online door mij geschreven genaamd: onbekende groene ogen.
Het verhaal is fictief maar er zitten wel wat overeenkomsten in.

Nope,sorry!

maar up ^^

ik las daar laatst een stukje over in een boek ‘ik moest dit even kwijt’ ofzo, van de vpro, achterwerk.
ik ben dat niet en ik ken ook niemand die dat wel is.
ben jij eigenlijk voor of tegen KID?

ik ben geen K.I.D
en ik zou niet zo goed weten watik ervan zou vinden…

ik vraag mezelf wel af of je wilt weten wie je echte vader is, enof je boos bent op je moeder ofzo?

Ja, Ik ben tegen K.I.D ik vind het gewoon ontzettend ego als je zomaar een kind op de wereld gaat zetten, zonder er te voor willen zorgen, (en t is nog vaak voor geld ook)

Ja wil ik, k was een jaar of 4 terug bij mirakel, om hem te zoeken, geen succes, maar wel bericht van die dokter, dat mn dossier een jaar geleden was versnippert (dus gegevens enzo)

Ik was heel boos op mn moeder, maar nu niet meer. mijn ex-wettige vader kon geen kinderen krijgen, dus vndr. ze is geen bom ofzo

Ik ben btw ook nog 2ling dus onze band is extra sterk, omdat we ons enige eigen mengseltje zijn:)

Ben geen KID kind :s

Ik ben geen KID, maar ik heb wel 2 kinderen in mijn klas die dat zijn, ik wist niet eens dat dat zo heette.

Een van die kinderen is KID, omdat mama lesbisch is, haar zus is trouwens ook een KID, denk ik tenminste. Haar zus komt namelijk van haar andere mama.

En dat ander kind is KID omdat… eigenlijk weet ik het niet.

Ow echt? wat apart 2(3?) kinder die zo zijn in 1 klas:) K was altijd de enige.

Wel apart van je dat je zegt dat je K.I.D niet vind kunnen, ik denk dat die mannen ook alleen maar vrouwen helpen kinderen te kunnen krijgen…
En als jou ‘vader’ geen kinderen kon krijgen en ze zien dit als oplossing, tja.
Maargoed, ik zit niet in jou situatie.

Ik denk dat, als de natuur het niet toelaat, je geen kinderen moet krijgen.
Hierboven zitten ze ook bezorgd om de overbevolking op deze planeet.

Vaak wel, het is indd zo dat veel mannen het daarvoor doen. zo van ik wil geen kinderen, maar een ander gun ik het wel.

Maar vooral in amerika is t een way of life, zo betalen hun de rekening. dat vind ik verkeerd. t was laatst ook op Oprah, en 1 man had al 11 kinderen! je mag er maar 8.

Nou, het ligt aan de situatie. k ben blij dat k geboren mocht worden.

@CrashingNerual: Jij bent zeker zo’n gelovige.
Wat een domme opmerking.

upje:P

ik vind het wel goed als je er mensen mee wil helpen.
maar niet om het geld natuurlijjk.

Lijkt me alleen heel lullig, ik denk dat 80% ofzo van die kinderen wel nieuwsgierig is naar de rest van de familie.

maar ik ben dus geen kid-kind. Misschien dat je via google een forum ofzo vindt?

Ik ben geen kid, maar ik ken me vader ook niet :slightly_smiling_face:

Hoe komt dat dan?
Vraag jij je ook van alles af?

Ik zag daar laatst iets over bij Dr. Phil.
Een man had zo’n 40 kinderen daardoor gekregen.
En hij wist nergens van voordat hij bij Dr. Phil. kwam.
Dat vind ik echt erg ;l. Hij deed het ook alleen voor het geld.
Ik ken geen mensen die dat zijn zover als ik weet.

Ik weet echt wat ik er van vind :stuck_out_tongue:

Want je kan ook een kind gewoon addopteren, dat vind ik beter.