Jy altijd maar eerst, maar wat nou,

Ik heb een echt heel leuke jonge ontmoet, maar we hebben een goede vriendschap maar ik wil wel verder hij volgens my ook wel ( hoop ik dan XD ) maar we smsen zo veel aan elkaar maar ik moet altijd beginnen met iets liefs, snap je, kijk als ik geen kusjes enz deed, doet hij het volgens mij ook nie want kijk ik zei dan haha ik droom vanacht maar kijk zulke dingen zou hij nie echt zelf, hebben jullie dat ook, of licht het gewoon aan hem =(

Nou ja, ik zeg meestal ook pas lieve dingen als de ander het ook zegt.

Straks zeg je zulke dingen en dan blijkt opeens dat het niet wederzijds en dan sta je wel een beetje voor paal(zo voelt dat dan aan)

sorry me zin van de kop klopt niet echt :S

Zoiets maak ik nooit mee in mijn saaie leventje haha :stuck_out_tongue:
Ik zou gewoon nogal duidelijk laten merken dat je hem best wel heel erg leuk vind XD

Ja dat is wel zo, maar zaterdag is er weer zo’n soort feest en dan is hij der ook, maar ik zei zo laatste ik heb het koud, en toen zei hij zo ja dan had je maar dichter tegen me aan moeten zitten ( op dat feest) dan had je het nu warm, ik weet echt nie wat ik met hem aan moet …

Doet ie ook zo bij andere meisjes?
En anders vraag je hem gewoon een keertje naar de bios als “vrienden”, ga je dan wel dicht naast hem zitten :stuck_out_tongue:

Misschien is 'ie ook gewoon wat afwachtend en verlegen ?
Omdat het nog niet echt duidelijk is hoe het tussen jullie echt zit, en daarom een beetje afwachtend doet enzo?
succes in iedergeval :slightly_smiling_face:

Ja, ik had dat al voorgesteld zijn vrieg en mijn beste vriendin, maar dat wilde hij wel, maar hij doet nie echt was als ik ook niks doe dus verlegen hmmm wel leuk vind ik dat XD maar als het nie werkt

haha hij is wel op msn maar het is nie zo boeiend =(

sucks hea

Ja, ik kijk wel even hoe het loopt, maar ik wil ook weer niet onze vriendschap verpesten

DAT heb ik dus ook, ik ben hele goede vrienden met m en ken m al jaren en vind m sinds een tijdje leuk, mjaa waait wel over heh?

Echt wel he soms is het echt te moeilijk maar gelukkig hebben we het forum

Nee, ik heb dat niet. Van die lieve woordjes enz dat ik áltijd moet beginnen!

Maar ik snap je wel, en ik zou opzich ook wel voorzichtig blijven zodat je je vriendschap niet verpest!

Meestal als we bij elkaar zijn, zeggen we tegelijk iets liefs XD
is dan net zo’n moment voor ofzoo (A)

is altijd wel grappig XD

ja, komt bekend voo, ik had t ook met een jongen, en nee hij vond me leuk, maar meer niet :stuck_out_tongue:

het licht zeker niet aan jouw sommige jongens zijn gewoon verlegen praat er eens een keer over met elkaaa :kusje :sob::muscle: