Jwoww voor een feestje!

heeyy

Ik heb morgen een look-alike party en ik ga met een vriendin als Snooki and Jwoww (en ik als Jwoww)
Ik heb normaal een hekel aan het programma, maar zo verkleden vind ik wel heeel grappig hahaha
Maarrr ik weet echt niet wat ik aan moet doen. Ik heb namelijk niet echt van die typische jurkjes enzo…
Ik wilde in ieder geval mijn bruine hoge sleehakken aandoen omdat ik die ook lang aan kan houden. Voor de rest heb ik qua jurkjes alleen nog maar een wit kanten jurkje en een zwarte strapless met palletjes. Is dit geschikt? Of hebben jullie betere ideeën? Alvast bedankttt :bowing_man:

Ik zou dan voor de zwarte strapless gaan met pailletjes, veel glitters en sieraden omdoen, grote oorbellen en overdreven bling bling vind ik er wel bij passen. Dat witte jurkje is iets té doorschijnend misschien.

Nee het jurkje schijnt niet door (gelukkig haha). Alleen beide hebben niet echt een decolleté zeg maar.

Iemand nog creatieve oplossing ofzo? :cold_sweat:

grote uggs onder je jurkje

edit: en nepwimpers!!

Jaa zekerrr nepwimpers, goed ideeee!! (alleen ik heb geen ugss haha :flushed: )

Heel veel zelfbruiner!

O jaa goed idee! Kan ik die bronzer ook is een keer gebruiken.

Iemand nog tips voor kleding?

veel accesoires. (rotwoord). Grote oorbellen, kettingen, ringen, handtas. Veel zelfbruiner en makeup tot je oranje wordt. Nepwimpers en die vervolgens ondersmeren tot spinnenpoten met mascara. Dikke eyeliner, hoge hakken, haar stylen (of krullen), nep nagels. Dierenprint jurkjes/shirtjes? korte rokjes?

Voor een echte Jwoww wildplassen. haha

hahahahha :cold_sweat: (alleen het uiterlijk he :wink: )

Ligt het aan mij of alles wat hier opgenoemd word draagt Jwoww amper? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Een zwarte pruik? :sunglasses:

Volgens mij somt iedereen hier meer een Snooki op uit Jersey Shore.

Als je nu naar hun programma kijkt zijn ze echt wel veranderd hoor, dat oranje valt al weer reuze mee. En Jwoww zie je best vaak gewoon met een legging/broek en shirtje. En roze in haar haar!

Huppakeeee! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit mag in het “wat aan te trekken?” topic.