Justin Timberlake

Hee meiden!

Hierbij het topic voor alle JT fans :upside_down_face:
Dit leek me nu wel een goed moment, aangezien vandaag zijn nieuwe nummer is uitgekomen en zijn nieuwe album volgende maand uitkomt.
Ik weet dat er al een topic was hiervoor, maar daar zat niet zoveel leven meer in, dus vandaar een nieuw topic.
Ik vind het altijd jammer dat er weinig meiden van mijn leeftijd fan van hem zijn en ken ook eigenlijk niemand die fan is.
Dus dan nu eindelijk een plek waar we eindeloos kunnen fangirlen :bowing_man:

Om te beginnen zal ik me even voorstellen (heerlijk officieel dit). Ik ben Maschinka, 19 jaar oud en ik ben al fan sinds ik 9 jaar ben :slightly_smiling_face:
-Wat op zich heel ongepast was aangezien ik iedere dag keihard futureSex/LoveSounds opzette terwijl ik niet eens wist wat dat betekende maar dat even terzijde-
In 2014 ben ik voor het eerst naar zijn concert geweest en het was echt fantastisch!! Ik ben toen met mijn vader gegaan en hoewel dat ook heel gezellig was, hoop ik ook iemand te vinden van mijn leeftijd met wie ik kan gaan.
Ik zit er ook aan te denken om een Nederlandse fan pagina op Facebook te maken, maar dat zie ik nog wel :cold_sweat:

Nou… dat was het wel zo’n beetje. Wees welkom, iedereen met een goede muzieksmaak :sunglasses: