Justin Bieber's door FAIL.

http://www.youtube.com/watch?v=slrXBC-3rRU&feature=related

muahaha.

Ja sorry als ik hiervoor geen topic mag openen, ik vond het gewoon passen bij ‘onzin’

xD

ik vond het al een loser maar nu :grinning_face_with_smiling_eyes:

x’D

Ik vind dit zo’n onzin,jullie zeggen allemaal hij is een loser,maar wel een loser waar mensen aandacht aan besteden…

Jaa, daar begrijp ik je wel in … maar ik vond het filmpje toch speciaal :’)
én een mens mag wel eens lachen, toch?

Ik kende 'm al. Dat filmpje waarin hij niet weet wat ‘German’ is, is ook geniaal.

ik luisterde laatst naar een liedje op de radio waar een man en een vrouw in zongen.

bleek dat die ‘‘vrouw’’ justin bieber was…

Idd :grinning_face_with_smiling_eyes:
’ we don’t say that in America ’

Ghaha :grin:

pussy

hahahahahah hij begon bijna te huilen en daarna gaat ie stoer doen :grinning_face_with_smiling_eyes:

Get over it, tis maar een deur… Hij loopt de hele tijd te ‘auwen’ alsof ie net neergeknald is ofzo -____-’

omg. loser.

:'D

Ik had 'm al gezien en de eerste keer moest ik ZO hard lachen he!
Ik rolde echt over de grond! En nee niet omdat het JB is, maar dat zou ik bij iedereen doen.

Aw, dat is zielig!
Ik heb altijd medelijden met iedereen. Ik heb medelijden met Justin fucking Bieber. Fail.

Wat een loser.

Haha, ik had hem al gezien en ik vind hem zo’n losertje. Echt een patsertje die dan buiten de camera’s tegen deuren loopt.

ik ben ook een keer tegen de deur aangeknald… :’)
okay, dat was heel offtopic.

anywhore, ik moest wel lachen.

k mag m zoiezo al niet zo en dit maakt t niet beter eigenlijk… daarna ook nog leuk verslag doen bij de camera ploeg :stuck_out_tongue: