Justin Bieber

Een vriendin had me vorige week meegevraagd naar Justin Bieber, want ze had de kaartjes al. Nou, dat sla ik niet af (ik betaal haar natuurlijk wel terug), alleen het is op een zondagavond.

De volgende dag moet ik om kwart voor zeven/zeven uur op. Ik ga ook bij haar slapen en we gaan samen naar school.
Hoe laat zou het concert afgelopen zijn? Dan kan ik daar even rekening mee houden. Ik ga eigenlijk nooit naar concerten (ik kom er altijd te laat achter dat er een concert is), of alleen naar van die dingen die om half 12 al afgelopen zijn.

Misschien weet zij het?

Het is Justin Bieber. Zijn fans zijn jong, erg jong.
Ik gok dat het uiterlijk om 10 uur/half 11 is afgelopen.

same as scrumptious

Hoe moeten wij weten hoe laat het concert af is als we niet eens weten hoe laat het begint?

Nee, zij weet het ook niet precies…

Nou hoelaat begint het? ik gok 8 uur, meestal is het dan rond 10 uur/half11 wel weer afgelopen hoor. (:

Meestal is het zo bij een concert dat het voorprogramma om 8 uur begint, hoofdact om 9 uur en dat het tussen half 11 en 11 uur is afgelopen : )

Zijn er niet al genoeg Justin Bieber topics trouwens?

Het begint om 20:00 en is om 11 uur afgelopen. Maar waarschijnlijk duurt het wel een eeuwigheid voor je eindelijk Ahoy uit bent :’)
Waar zit je dan? ^^

Hoelaat begint het?

Haha, dat vroeg ik me eigenlijk ook al af.

Maar goed, fans van Bieber zijn niet al te oud. Het zal dus niet heel laat afgelopen zijn waarschijnlijk.

ik zit 2de rang(A)
is dat dichtbij of niet??

Hij is gister dood gegaan in CSI.
Sorry.
Zie het maar als een
up :'D

Ja, ik heb csi ook gezien.
Ik zag een kant van hem die ik nooit had verwacht :stuck_out_tongue:

Ik denk ook dat het tussen 10 en 11 afgelopen is. Meestal met die grotere concerten.

2e rang zijn de zitplekken, helemaal bovenin of achterin :wink:
ja kan op de site van ahoy de plattegrond zien, ik heb laatst 2 concerten achter elkaar gehad in Ahoy, ik had Oost en West, bij West zit je er recht voor, Bij oost ben je aan de zijkant, maar wel dichterbij :wink:

heb er best wel zin in ;p
eerst niet.

Het zijn alleen maar zitplaatsen btw