Justin Bieber

Iedereen is welkom. Fans die al fan waren sinds hij kon plassen en fans die pas een uur geleden fan zijn geworden. Niemand kan daarover oordelen.

Ik denk niet dat ik een beschrijving hoef te plaatsen over Justin Bieber, aangezien iedereen weet wie hij is en wat hij doet, maar hé, laat ik toch maar de moeite doen.

Justin Drew Bieber is een Canadese zanger geboren op 1 maart 1994. Hij is ontdekt via Youtube en ja blababla.

Nou voor de rest. Op dit moment is hij waarschijnlijk single. Tenzij hij vlak na Selena weer een nieuw vriendin aan de haak heeft geslagen, maar dat zal niet.

Believe Acoustic kun je vanaf 29 januari kopen!

Met de goedkeuring van een mod is dit topic gemaakt. De andere topics zullen een slotje krijgen.

Jeeeeeeeyyy :upside_down_face:

Over de exacte vakantiebestemming twijfelen ze nog, maar zeker is dat het óf Las Vegas óf Mexico wordt, schrijft The Sun.
Justin en Harry willen er een echte mannenvakantie van maken. “Daar hadden ze het al over toen ze een vriendin hadden, maar toen kwam het er niet van. Nu hoeven ze met niemand rekening te houden”, vertelt een insider. “Ze mogen dan nog wel geen alcohol drinken, maar dat zal ze niet tegenhouden.”
Volgens de bron gaan de twee niet alleen. Ook andere vrienden en de leden van One Direction zullen worden uitgenodigd. De reis zal waarschijnlijk in de lente plaatsvinden.
Afgelopen week verbraken Taylor Swift en Harry Styles hun kortstondige relatie. De knipperlichtrelatie tussen Selena Gomez en Justin Bieber lijkt nu ook echt voorbij te zijn, nadag de twee op oudjaarsdag met ruzie uit elkaar gingen.

Ik weet het niet hoor, vind het maar een raar verhaal dat Justin & Harry ineens helemaal dik zijn en Taylor & Selena samen de studio in duiken om liedjes over hun te maken? Haha, lijkt me allemaal sterk… We’ll see

Dat vind ik ook! Want ik bedoel, Harry en Justin gingen nooit met elkaar om volgensmij, maar hij (justin) ging wel met Niall en Zayn om. Dus het zou me niks verbazen als hij met hun op vakantie zou gaan en niet met Harry haha.

Ik geloof best dat Taylor een lied over hem gaat schrijven :’)
Van Selena niet zo…
Ik vind het ook raar van hun vakantie, maar toen ze beiden verkering hadden gingen ze wel met zijn vieren op vakantie.

Er is sowieso weinig nieuws over Justin en Selena, begin onderhand toch wel beetje benieuwd te worden…

Ben My World aan het luisteren, blijven toch leuke liedjes :smiling_face_with_three_hearts:

http://www.disneydreaming.com/wp-content/uploads/2013/01/Justin-Bieber-Nothing-Like-Us.jpg

Justin Bieber’s bonus track on his Believe Acoustic album is for his ex-girlfriend Selena Gomez. The song title was just revealed as “Nothing Like Us.” We can’t wait to hear the lyrics to the song. We wonder if Selena has heard them already?
Justin’s Believe Acoustic album includes 11 songs – including three original tracks. The CD will hit stores and online on January 29, 2013. Do you plan on picking up the CD when it arrives?

Oh en z’n nieuwe tattoo betekend 1994. Staat voor mijn geboortedatum snap je :bowing_man:

Oh echt? Ik las namelijk 1994 haha

Hebben jullie tumblr :grinning: ?
Mijne is
http://goldenkillerr.tumblr.com/

Shameless self promotie goldie.

HAI.

SSSST

HOI
Leuke beginpost??? :grinning:

JA HEUL LEUK.

ik moet sowieso altijd om jou lachen jwz :sex:

ik zal ook even wat plaatjes en gifjes gooien.

sjdfhdjsfgjgdfsg

Nawwwzzzzzzz
:upside_down_face:

Ur welcomeeee

sup