justin bieber weigert 'te dikke' fan.

Hij moest waarschijnlijk gewoon gaan en had geen tijd meer, maar omdat zij zo een grote fan is moest ze huilen, en schrijft ze dit.

Ik hou ook niet van zijn muziek, maar hij is echt niet zo achterlijk.

ik heb het bericht ook gevonden maar het meisje die dat heeft aangemaakt heeft zich verwijderd, dus volgens mij heeft ze het verzonnen.

+1

Hoezo dat? Je kent het hele joch niet eens. :’)

idd, ik ben dus echt geen bieberfan… maar denk je nou echt dat hij dat zou zeggen? dan moet die wel heel dom zijn… want dan verwacht je gewoon kritiek…

Justin houd van zijn fans en het maakt hem niks uit of ze wat dikker of juist dunner zijn, hij zegt dat het om het innerlijk gaat en dat is ook zo. dus dit is gewoon een verzonnen verhaal want ik heb ook nog een paar foto’s van justin waar hij met dikke meisjes op de foto staat en hij staat daar gewoon hetzelfde op als op de andere fotos (:.

Iedere ster zegt dat het gaat om het innerlijk, anders krijgen ze een grote vloedgolf van negatieve publiciteit en kritiek over zich heen.

Hij laat het ook zien, door bij elk concert met fans op de foto te gaan, met ze te praten etc. hij schreef zelfs een lied voor zijn fans en er zijn genoeg fotos van justin met een dik meisje dusja (:

ik geloof niet dat justin dat zou zeggen , zeker een meisje dat aandacht wilde ofso

Alsof een celeb dat zou doen, ik denk het niet, en dan zal die fan dat zeker ook niet op twitter zetten xs ze kunnen Alles verzinnen
wie weet is het een hater die zo wil dat iedereen JB haat ik vind het stom
dat iedereen weer zit te zeuren over JB.
Ik vind hem goed, maar loop er niet mee te pronken maar nu is het er toch wel zo over

oke ik heb geen haat aan bieber maar ik kan jou niet serieus nemen :’)
“hij zegt dat het om het innerlijk gaat” euhm typisch

Ik kan eigenlijk geen enkele artiest bedenken die niet met zijn fans op de foto gaat of eventjes met ze praat. Alleen een lied voor fans schrijven hoor ik voor het eerst. Maar op de foto gaan met dikke mensen zegt toch niet zo bar veel, denk jij wel?

dit word n stom topic
tis beter datie sluit
TOCH?

Ik denk eerlijk gezegd dat het bullshit is wat dat meisje heeft geschreven.

afschieten die jongen

Tuurlijk wel, het gaat er toch om dat dat meisje op twitter zegt dat hij niet met haar op de foto wilt omdat ze te dik is? sorry maar ik heb al veel fotos gezien van justin met dikke meisjes dus het is gewoon onzin. (;

Als het bij jou alleen om uiterlijk gaat, oké maar dat geld niet voor alle mensen.

boeiend of dit waar is of niet, het is een blijft een kwal :3

Ja, het bevestigt wel dat die twitter nep is, maar het zegt niet veel over Justin Bieber zelf. Iedere ster gaat op de foto met (dunne én dikke) fans.