justin bieber weigert 'te dikke' fan.

[i]Think Justin is awesome? Think again.

I admit I struggle with weight problems but I’m getting more fit and eating better and exercise. I was a die hard Justin Bieber fan. This one day, Justin Bieber was appearing at a mall 40 miles from where I live. I decided to drive so I could finally meet him and take my picture with him. I have always been self-conscious about my weight but that morning I thought I was beautiful and thought Justin would too. My friend Sarah went with me. Anyway, Justin performed One Less Lonely Girl and then he took pictures and signed autographs with fans. He finally got over to where my friend and I were and I said, “Hey Justin, how about signing my shirt and taking a picture with me?” He looked me up and down with a mean disgusted look on his face and said, “I don’t take pictures with people that have extra baggage” I was crushed. I went home and cried. I will never like that idiot again. [/i]

dit las ik op de twitter van een meisje.
ik vond het al een asshole, maar nu wil ik echt z’n kop van z’n romp trekken.

wow, wat een rotstreek :astonished:

wow
k haat hem ook nog meer :expressionless:

Je moet niet alles geloven wat er op internet gezegd wordt…

Lijkt me sterk.

Ik denk niet dat Justin Bieber extra negatieve publiciteit op zich wil halen… aangezien hij dat al genoeg heeft.

Geen idee of het waar is, maar mag die kerel sws al niet.

Of het waar is of niet,

Ik haat hem :'D

Geloof het niet, als ‘ster’ moet je juist altijd aardig zijn tegen je fans. En ik denk dat Justin Bieber dat ook is, want hoeveel van de meisjes die verliefd op hem zijn zijn dik? Als hij zo zou doen zou hij een groot deel van zijn fans verliezen.

hij moest er gewoon weer vandoor en dat meisje heeft er een heel verhaal omheen gemaakt

nou dit is zeker gelul justin wil altijd naar zijn fans toe enzo hij heeft zelfs een keer bijna zijn arm gebroken toen hij tog handtekeningen wou geven zag ik in dairy of justin bieber dus dit geloof ik niet.

Betwijfel of het waar is, maar ik mag hem toch niet.
Mr. Bloempothoofd -.-

Denk niet dat het waar is, maar het zou me niks verbazen.

Er gaan zo vaak van dit soort verhalen, heel veel mensen doen dat gewoon om die mensen slechter te laten lijken.

Oke, dat zou justin nooit doen.