Justin bieber song

Hey allemaal,

Ik zat gisteren in de bus en hoorde een liedje van jb voorbij komen. De naam werd niet gezegd maar ik dach ik onthou het zinnetje wat hij het meest zegt wel. Nou dat ben ik dus vergeten. Ik kan het ook niet echt beschrijven maar ik dacht misschien weten jullie toch nog welke het is. Het is een liedje wat je prima in de club kan draaien, met een lekkere beat, je zou niet zeggen dat het een liedje van jb is. Verder dacht ik dat het zinnetje ‘my heart aint for you’ erin voorkwam maar als ik daarop zoek komt er niks uit dus weet niet zeker of dat klopt. En het is niet het liedje sorry volgens mij is het npg niet zo bekend. Maar ik hoop dat jullie met mijn vage beschrijving weten waar ik het over heb!

Je kan ook zelf even wat nummers van hem luisteren om te kijken welke welke het was. Lijkt me niet zo moeilijk.

Waarschijnlijk heb ik dat al gedaan maar geen resultaat anders zou ik geen topic openen

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-grote-ikkaneenliedjenietvinden-2-235582.0.html

Mag inderdaad hier