Justin Bieber in Glee? Oh Hell To The No! ):

Hi Mede-gleeks,
ik ben tot mijn grote spijt erachter gekomen dat er misschien een Justin Bieber-episode komt van Glee.
Tenminste dit is wat verschillende sites zeggen, maar is dat wel waar?
Is het niet gewoon zo’n irritante roddel om justinbieberfans te laten kijken naar Glee ofzo?
Dus: wel of niet waar?

Thanks!
Gleek out.

Oh en justinbieberfans: Ga geen hatelijke berichten achterlaten over dat ik Justin Bieber vreselijk vindt, dan had je maar niet op deze topic moeten klikken, je zag toch dat er een verdrietig smiley-faceje en Mercedes’ quote stond (Oh Hell To The No!)

Glater (;
xoxo

ik hou neit van zn muziek, maar ik vind het neit erg als er een aflevering over hem komt. Al vind ik het wel jammer dat er uberhaupt weer zo’n ode-aan-aflevering komt, want er zijn er nu al 2 geweest.

Als het waar is ga ik huilen. :’) Nee, dat zou ik wel heel idioot vinden als hij erin voor zou komen.

http://images4.fanpop.com/image/photos/15800000/Justin-Cute-GIF-justin-bieber-15817382-320-240.gif

Totally Agreed

yessssssh :slightly_smiling_face:

Op tumblr vond ik dit:
[i]Contrary to false reports that have been floating online, our beloved Glee is not doing a Justin Bieber- themed episode.

The show’s creator and executive producer, Ryan Murphy, exclusively tells PerezHilton.com, ‘Glee is NOT doing a Justin Bieber tribute episode. We are not doing any more of those this season. Those are reserved for artists with a big catalogue, ala Madonna and Britney, etc.’[/i]

En dit:
Explains Murphy, ‘We are doing an episode where Sam sings a JB song to win Quinn back… and copies his hairstyle, etc. But it’s a small part of a big episode that has a LOT of other things going on.’

Geen hele episode dus, gelukkig.

jammer

Pfoe, gelukkig maar. Glee is toch veels te goed voor JB :’)

Ach geinig toch. Ik snap al die Bieberhaat niet, laat die jongen toch. Ik ben geen grote fan, maar ik vind het wel leuk dat hij erin speelt, maakt niks uit toch.

Ik heb in een tijdschrift gelezen dat ze hem hadden gevraagd voor glee maar dat hij alleen wil meedoen als cheryl cole ook een kleine rol krijgt

zn liedjes zijn wel oke.
dus ik vind het wel leuk als er een episode komt maar dan vind ik niet dat JB erin voor moet komen dat verpest het dan weer :’)

Mwah JB zingt, Glee ook? Whats the differeeence? -Okee ik kijk Glee inderdaad niet-

Glee is quality, JB niet.

^
Agree!

Gelukkig is het niet waar. Dat zou echt een dieptepunt zijn… pfoe.

Ik vind het zo raardat dat jong nu overal in tevoorschijn komt. Eerst in CSI, en dan nu in Glee. Ik vind hem echt raar…

Iew

maakt me niet uit, ik kijk toch niet naar glee

-