just the way you are ♥

hee!
ik heb zelf een eetstornis, en weet hoe moeilijk je het er mee kan hebben, ook daarna,
daarom wil ik dit topic starten,
het lijkt een beetje op het you’re beautifull topic, maar het is toch anders
dit topic wil ik opzetten om alle meiden die het moeilijk hebben positieve kracht te geven om te stoppen met hun eetstornis!
want er in komen zijn genoeg sites voor enzo, maar er mee stoppen (wat veel moeilijker is) ben ik nog niet tegen gekomen,
dus post hier alles wat je wilt sturen, als het anderen maar kracht geeft om te stoppen!
voor elke eetstornis…
x

up

Je hoeft echt niet iedere 3 min je topic te gaan uppen. :wink:

Veel sterkte Lara, het lukt je vast om je eetstoornis te overwinnen! Nog een handige en leuke site: www.proud2beme.nl

nee dat is waar :blush: zal er mee stoppen,

dankjee!
en jaa die is best wel handig,
had ik nog niet gevonden

Mag je hier ook komen bij verschijnselen van BED?
Jijzelf heel veel sterkte!

Veel sterkte! Ik heb zelf ook een eetstoornis, en doe er op dit moment alles aan om ervan af te komen.

Goed dat je er probeert van af te komen! Veel succes ermee! (:

jaahoor ook met BED mag je komen,
want het is ook een eetstornis,
ik zelf heb anorexia,
maar elke eetstornis is welkom,
we zijn hier om elkaar te steunen!

ik ook,
maar ik dacht, er zijn vast meerdere meiden,
en met steun van mensen die hetzelfde hebben, kan je er misschien makkelijker vanaf komen…

up♥

Ja, daar heb je denk ik wel gelijk in. Heb je nu ook hulp voor je es?

hee! ik heb ook een eetstoornis, en ben hard op weg om beter te worden! :grin: het begint al met veel beter met mij! (: ben daar nu eigenlijk heel erg goed mee bezig, ga nu zo nog ff 4 boterhammen weg kanen. xD

ik steun je ieder geval! Ik weet precies hoe moeilijk het is en samen komen we er echt wel! <3

@ TS; hoe zie je dit topic voor je? Ik bedoel, wat is je doel hiermee? Elkaar moed inpraten, maar je hebt toch ook het topic voor meiden met een eetstoornis?
[gewoon even een vraagje voor de helderheid. Niet dat het idee niet goed is of zo, denk dat het best nuttig kan zijn -ikhebzelfookAN- maar, naja, 't is me niet helemaal helder waar je met dit topic nu precies naartoe wilt en wat het verschil is tussen dit topic en het es-topic.

Ik heb bijna mijn boulimia overwonnen, na ongeveer 6 jaar. Ik zal misschien altijd wel een beetje last hebben van de verschijnselen, maar ik heb al maanden geen vreetbuien gehad en maar 1 keer overgegeven in 2 maanden tijd. Dus I’m happy. (:

Ik heb nu waarschijnlijk een (ontwikkelende) eetstoornis… ik heb binnenkort een gesprek bij een centrum in Drenthe waar ik hulp zal krijgen voor mijn lage zelfbeeld/ontwikkelende eetstoornis…

Super knap van je! Ik hoop dat ik dat over een tijd ook kan zeggen… (ik ben al wel in behandeling)

Ik heb ook een es, sinds 3 maanden de diagnose anorexia.
Ben ook in behandeling, bij de bascule. Op dit moment heb ik een ziekenhuis-thuisbehandeling, en hoop snel weer wat beter te worden zodat ik weer dingen mag gaan doen als school, werk etc!

Ik heb vroeger of naja,
euh. Iets van twee jaar geleden een begin gehad van anorexia. Ik weet niet waarom ik het deed, ik vond mezelf te dik enzo.
Maar nu heb ik dat niet meer, en daar ben ik heel blij mee want het kan altijd verkeerd gaan. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte! <3.