Just Scary..

hai,

Maandag kwam ik op school. (joh!)
Eerst natuurlijk heel braaf de lssen gevolgt, en daarna de kleine pauze. Ik hing lekker met vriendinnen op het plein rond. En vervolgens gingen we in een groepje staan met 1 jongen. Waaren we net lekker aan het praten, komt er opeens zo’n jongensgroepje aan.

Gesprek:

jongensgroep: hey jongen, wrm sta je bij die meiden?
Jongen: Dat mag toch wel?
Jongensgroep; ja hoor, mogen wij erbij staan (vragend aan mij)
Ik: ja hoor, wrm niet?~

1 jongen van dat jongensgroepje, keek me best lang aan :blush:
Die dinsdag daarna hoorde ik van de jongen die bij ons groepje stond, dat die jongen van dat groepje naar me opzoek was.

Nu is het inmiddels vrijdag, en ik heb verder nog niks gehoord, vanmiddag zag ik hem wel op het plein rondhangen, en ik probeerde ook wat dichterbij hem te komen (geen idee waarom) maaar blijkbaar zag hij me dus niet.

Ik vind het nu wel een beetje eng worden,maar ik denk dat hij me wel heeft gezien.

xx

Tips?? moet ik er zelf op aflopen??

Wat is hier eng aan , sorry mar ik snap t niet.
Jongens dollen vaak maar wat.

Qeeunlish@

Ik vind het eng, omdat hij me misschien wel heeft gezien, mr hij kijkt zo vaag naar me…

Ik zie ook niet het enge hier in :B

Misschien liet je ooit iets vallen en wilden ze het teruggeven, of die gast vind je leuk, of ze gaan je in elkaar slaan. Weet ik het.

Je merkt vanzelf wel wat er gebeurt.

Waarom doe je de titel Just Scary.
Als ik vragen mag: wat is het enge aan een lange blik van een jongen.
Misschien vind hij je wel leuk, maar wilde hij vanmiddag niet tegen je praten omdat zijn vrienden erbij stonden (zo zijn jongens nou eenmaal:S;p)
Als ik je een advies mag geven: Stap, als hij alleen is, op hem af, maak een praatje en kijk wat er dan gebeurt!

For now: No worries!XD

xxx

Hmm ja scary… Misschien is ie wel een vampier en wil ie je bijten :’)

Oke nee sorry, ik heb geen idee wat het probleem hier nou eigenlijk is. Je kan met hem gaan praten ofzo?

Ik denk dat ie verliefd is op je en dat hij z’n vrienden gebruikt om in jouw buurt te komen omdat hij niet op je durft af te stappen :grin: spreek 'm gewoon eens aan! Misschien is hij niet zo scary als je denkt en best leuk.

vind je het eng omdat je hem leuk vind of vind je de jongen zelf gewoon eng? :’)

Dan is ie wel heel snel verliefd geworden xD

sommige mensen noemen een ‘‘leuk gevoel erbij hebben’’ al verliefd zijn dus wie weet is tie wel smoorverliefd op haar naar zijn eigen zeggen.

Schattig ^^ Haha

Ja ik zou ook doodsangsten uitslaan ja.

Je kent hem niet, dus je hebt ook niet echt wat te verliezen door op 'm af te stappen!

Huh? Ik snap er niks van…

ENG!!!

Nightmare Alert!!!