Pffff precies het zelfde hier, hij maakte het uit nadat we een dom ruzietje hadden via whatsapp (dat is nu al een half jaar geleden). Hij verbrak meteen alle contact en hij was ontzettend boos, heb nog jankend aan de telefoon gezeten met hem en hij maakte duidelijk dat ie er ‘‘helemaal klaar mee was’’. Ik heb meerdere malen geprobeerd een normaal gesprek met hem aan te knopen maar dat kapte hij de hele tijd af. Ik was er helemaal kapot van, meteen mijn hele zomervakantie was naar de klote. In september zocht hij weer contact met mij op, hij wilde met mij afspreken en hij bood wel 10x zijn excuses aan. Ik ben die nacht nog bij hem blijven slapen en we waren zelfs weer intiem geweest, ben daarna nog 2x bij hem blijven slapen (weer intiem geweest blablabla) we zeiden weer tegen elkaar dat we van elkaar hielden & hij zei dat die extra zuinig met me wilde zijn. Dus ik had 100% vertrouwen dat het weer goed zat tussen ons (aangezien we ook weer ‘‘verder’’ dan alleen maar zoenen zijn gegaan), nou vertelde hij op whatsapp dat we verder geen ‘‘relatie’’ hebben en dat we beter niet meer konden afspreken. Nou, ik was in 1x weer helemaal van slag! écht kapot was ik er van. Dagen lang liggen janken op bed, ontzettend depressief. Pasgeleden zocht hij weer contact met mij op, en toen ik eenmaal bij hem was deed hij zo afstandelijk tegen mij. Ik viel op een gegeven moment in slaap (was moe van het fietsen, het is ongeveer wel 20 km fietsen en had iets te veel gedronken) en daar werd die dus helemaal pissig over, de volgende dag stond me moeder daar opeens voor zijn deur. Ze was helemaal ‘‘bezorgd’’ en ze werd ook pissig op mijn ‘‘ex’’, ik schaamde me écht dood. Verder heb ik hem niet meer gesproken, pfffff ik word er hélemaal gek van! -___-