Just need him back;-;

[b]Hallo meiden,
Het is al een maand geleden dat het uit is gegaan met mijn vriend.
Hij maakte het uit en hij moest zelf ook huilen toen die het uitmaakte.
Een week nadat het uit was zocht hij zelf nog contact , (hij had zelf gezegd dat hij geen contact meer wilde). Toen vroeg ik: Wat wil je nou? en toen wilde hij niet verder… ondanks dat hij zoveel van me hield en zoveel om me gaf.
Ik was ook niet makkelijk in de relatie en ik heb hier zo extreem veel spijt van…
En hij had (ik weet niet of dit uit boosheid of irritatie was) gezegd dat hij me nooit meer wilde zien of spreken…
Vind het nogal naar dat hij me zo laat vallen… vraag me echt af of die leuke momenten hem niks doen.
Ik heb nu al 2 weken geen contact meer met hem gehad.

What to do…?
[/b]

Het kan zo zijn dat hij alleen een beetje verward was toen hij het uitmaakte
Je bent toch bekend en vertrouwd voor hem en dat kan dan verwarrend zijn
Maar waarom is het uitgegaan ? Dat lijkt me ook best wel een bepalende factor
En waarom wil je hem zo graag terug voor het idee of voor hem?

Well,
Ik was nogal negatief in de relatie , je kon het zo gek niet bedenken of ik was er negatief over.
En
Omdat ik hem vreselijk mis, en hij zo z’n best deed.

Misschien heb jij even tijd nodig om aan jezelf te werken. Als het meant to be is komt het vast wel weer goed en anders: Er zijn genoeg vissen in de zee!

Haha nee dat is waar. maarja ik vraag me af hoe ik nog contact met hem kan krijgen… zijn oplader ligt nog wel hier.

Upje:C

Laat merken dat je geen negatief persoon bent, ga eerst lekker door met je eigen leven, wees positief, ga leuke dingen doen, vrolijke dingen met vrienden of voor jezelf… Ga niet negatief doen, zet bijv NIKS negatiefs op Facebook (het meest irritante wat er is) zet alleen leuke positieve dingen er op hoe geweldig leuke tijd je wel niet hebt… Hij moet zien dat je geen negatief persoon bent maar juist vrolijk en leuk en positief.

Oh en geen contact zoeken in die tijd, laat hem maar contact zoeken en doe alsof je dan steeds super vrolijk en happy bent, ondanks dat jullie uit elkaar zijn.

Aangezien hij heeft gezegd dat hij geen contact meer wil, zou ik geen contact zoeken.
Je kunt wel even zeggen dat zijn oplader nog bij jou ligt, maar ik zou niet proberen een gesprek aan te knopen ofzo, hij heeft waarschijnlijk wat tijd nodig, als hij je niet kan vergeten, spijt heeft oid, laat hij wel wat van zich horen toch? Je weet maar nooit.

Heel veel succes en ik hoop dat hij contact met je zoekt en dat het goed komt :roll_eyes:

Ik zat er aan te denken om igg over 3/4 maanden te bellen;-;

ja dat zou je wel kunnen doen :slightly_smiling_face:)

Zit met hetzelfde probleem, maar jongens zijn net elastiekjes, soms rekken ze uit, maar ze komen altijd weer terug.
Daarbij it’s just emotion taking you over. Zet het van je af, maak je sterk, geef het tijd.

Pffff precies het zelfde hier, hij maakte het uit nadat we een dom ruzietje hadden via whatsapp (dat is nu al een half jaar geleden). Hij verbrak meteen alle contact en hij was ontzettend boos, heb nog jankend aan de telefoon gezeten met hem en hij maakte duidelijk dat ie er ‘‘helemaal klaar mee was’’. Ik heb meerdere malen geprobeerd een normaal gesprek met hem aan te knopen maar dat kapte hij de hele tijd af. Ik was er helemaal kapot van, meteen mijn hele zomervakantie was naar de klote. In september zocht hij weer contact met mij op, hij wilde met mij afspreken en hij bood wel 10x zijn excuses aan. Ik ben die nacht nog bij hem blijven slapen en we waren zelfs weer intiem geweest, ben daarna nog 2x bij hem blijven slapen (weer intiem geweest blablabla) we zeiden weer tegen elkaar dat we van elkaar hielden & hij zei dat die extra zuinig met me wilde zijn. Dus ik had 100% vertrouwen dat het weer goed zat tussen ons (aangezien we ook weer ‘‘verder’’ dan alleen maar zoenen zijn gegaan), nou vertelde hij op whatsapp dat we verder geen ‘‘relatie’’ hebben en dat we beter niet meer konden afspreken. Nou, ik was in 1x weer helemaal van slag! écht kapot was ik er van. Dagen lang liggen janken op bed, ontzettend depressief. Pasgeleden zocht hij weer contact met mij op, en toen ik eenmaal bij hem was deed hij zo afstandelijk tegen mij. Ik viel op een gegeven moment in slaap (was moe van het fietsen, het is ongeveer wel 20 km fietsen en had iets te veel gedronken) en daar werd die dus helemaal pissig over, de volgende dag stond me moeder daar opeens voor zijn deur. Ze was helemaal ‘‘bezorgd’’ en ze werd ook pissig op mijn ‘‘ex’’, ik schaamde me écht dood. Verder heb ik hem niet meer gesproken, pfffff ik word er hélemaal gek van! -___-

Tis moeilijk allemaal:C vooral met de kerst.
Ik realiseer me nu ook echit wat ik fout heb gedaan. wat er nou eigenlijk mis ging in de relatie.
Meh…

Wat heb jij volgens jezelf fout gedaan dan?:open_mouth: (als je dat wilt vertellen)

Kan ik je private noten?

Ja is goed! :slightly_smiling_face:

Added you^^

Heb je me al genote?:open_mouth: Ik heb nog niks ontvangen :open_mouth:

Ik heb je een vriendenverzoek gestuurt^^

Genote^^