Just need help..

Ik denk dat ik een jongen leuk vind, en met hem wil afspreken en hij ook met mij. Alleen… het is nou niet de ‘perfecte jongen’ hij heeft namelijk een verleden. Hij heeft best veel meisjes gehad en achter zich aan. Ook had hij met iemand en heeft ie met iemand anders gezoend… daar had die heel veel spijt van. Maar hij is ook gebasseerd op lichaam. Idk waarom, maar hij is ook wel weer heel romantisch, hij wil met me film kijken enso… maar dan ook zoenen, ik vind hem leuk maar ik wil niet meer als zoenen en hij denk ik wel… wat moet ik doen … :bored:

gewoon op je strepen staan! Je kan best een filmpje met hem kijken, maar als hij verder wilt dan zoenen en jij niet moet je het niet doen. Als hij dan door duwt is hij een foute jongen.
Hij klinkt een beetje als een fuckboy maar je kan het proberen, wordt het niets wordt het niets

Hij heeft gevraagd of je met hem wil filmkijken en zoenen?

eerlijk tegen hem zijn en vertellen dat je een serieuze relatie wil. en anders kan hij jou niet krijgen.

Beetje sneu dat je hem beoordeelt op basis van zijn verleden. Ik vind het echter niet zo romantisch dat hij een film wil kijken, dat is mannentaal voor seks. Je kunt (vooraf) duidelijk je grenzen aangeven en kijken hoe hij reageert.

Als het niet veilig voelt dan moet je ook nog geen film kijken.

hij klinkt indd een beetje als een fuckboy, maar je moet niet op dat soort vooroordelen afgaan en ook niet door zijn verleden. Ik zou met hem gaan filmkijken en kijken wat het wordt en je kan hem gewoon laten merken hoever je wilt gaan? Hij klinkt heel erg leuk! dus ik zou gewoon proberen en kijken of t wat wordt(; maar niet verder gaan dan je wilt. Ennn, gewoon eerlijk tegen hem zijn!