Just my luck

Hee !

Mijn probleem dus ben 18 jaar en heb nooit een vriend gehad o.i.d. Soms maakt me dat best wel desperated voor de mensen die het zelfde doorgaan snappe me wanhopigheid !:stuck_out_tongue: Vriend hebben is ook niet alles dat snap ik wel, maar het is ook bij mij zo dat ik een jongen nooit heel erg snel leuk vind ik knap best wel snel af. Of dan zijn het jongens met een vriendin en dan zeggen ze “Ja stel ik had geen vriendin? Hoe zou het dan met ons zitten?” en dan antwoord ik er is geen stel/als en dat zullen we nooit weten, want ik neem dan best snel afstand, omdat jah ik wil geen oorzaak zijn dat een relatie verbreekt!! Meestal zit ik er dan ook niet echt mee, want de jongen vind ik dan leuk om gewoon mee te praten en niet verder… Mjaa nu heb ik dus een jongen leren en zie hem eigenlijk best wel heel erg zitten !! Hij heeft geen relatie, maar hij vertelde me wel dat die aan het “flowen” is en dat het eigenlijk allemaal nog niet officieel is, maar wel die kant op gaat. Hij heeftwel dingen gezegd dat die mij ook wel ziet zitten en jah de deja vu vraag “stel ik was niet met een ander meisje bezig hoe zou het dan verder met ons gaan?” . Me probleem is dus ik weet nietwat ik met hem aan moet, want ik vind het sneu voor mezelf haha dat ik iemand leuk begin te vinden en ik denk ook echt hele dag zowat aan hem… I dont know. Het voelt zo addicted snap je wel?? Echt mijn geluk weer dat die dan soort van “bezet” is. Ik ben eigenlijk best wel radeloos haha en weet niet zo goed wat ik met me gevoelens aan moet?:face_with_raised_eyebrow:

lang verhaal !!! :stuck_out_tongue:

haha mijne is langer en nog niet af xD ik heb soortgelijke situatie maar ik heb na wat jongens de ervaring opgedaan dat ik niet echt een relatie wil. maar als jongens bezet zijn en zelf met je flirten ofzo en dan je na een poos en heel wat geflikflooi vaak wel vertellen van je weet dat ik een vriendin heb is mijn antwoord gewoon heel bot: dat is nu jou probleem. ik heb al vaker te horen gekregen van vrienden: wat als jij die vriendin zou zijn. ja dat is idd klote maar als het een goede relatie is gaat een jongen toch niet met andere meiden flirten etc. ?! en ik heb zelf zowiezo door al die ervaring geen vertrouwen in jongens en haak vaak af voordat ze een relatie willen. ik bedoel als ze met mij vreemd kunnen gaan kunnen ze dat ook met een ander als ik iets met hem zou hebben!
WOW lange reactie!!!:stuck_out_tongue:

dus je probleem is dat je een vriend wilt, er bijna een hebt en eh…

?

ehm? Heeft ie ook een naam van dat meisje genoemd? Want misschien bedoelde die wel jou? En waarom ga je er niet gewoon voor? Hij heeft toch nog niets met haar?

Ja idd ga er gewoon voor! Hoe vaak heeft zij [fgcolor=#000000]contact met[/fgcolor] hem? En hoe vaak spreek jij hem? Er is zo te horen nog niets `officieels´, dus het kan net zo goed dat hij dan voor jou kiest in plaats van haar[fgcolor=#0039B3].[/fgcolor]

Jaa ik snap wat je bedoelt ! Flirten is opzich een probleem niet in mijn ogen als het daar bij blijft, maar ja zodra ze beginen wat als ik geen vriendin had Tja… daar heb je dus niks aan !! :stuck_out_tongue: heel stom als ze zo beginnen dan, want dan ben ik gewoon op vriendschap uit, maar dan moeten hun het weer zo moeilijker maken dat ik afstand van moet nemen…

Nee, hij bedoelde niet mij hoor ik weet om welke meisje enz het gaat, want me vriendin kent hem ook en heeft haar laten zien. Het is alleen nog niet helemaal officieel… en ik zou wel voor hem willen gaan, maar ik vind het heel kut tegenover dat meisje, omdat ik in het beeld kom het dan dus roet in het eten gooi snap je??
en omdat ik nog nooit zo “klik” met iemand heb gehad weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet… echt zo omgekeerd wereld gewoon -.-’