Just Little Things

Geïnspireerd door de “Just Little things” blog leek het mij leuk om een topic te maken om de kleine leuke dingetjes in het leven te appreciëren. Meestal worden dat soort dingen over het hoofd gezien en leek het mij goed om eventjes stil te staan bij het idee dat je ook blij en gelukkig kan zijn door the little things . Dus post hier de kleine leuke dingen in het leven waar je blij van wordt! Het hoeven niet per se plaatjes te zijn.

Voorbeeld:

When the bus driver waits for you
Ik waardeer dat altijd zo erg!!! :flushed:

Geweldig topic! Leert ons de kleine dingetjes waar wij vaak niet bij stil staan te waarderen! :grinning:

AND I WON’T LET THESE LITTLE THINGS SLIP OUT OF MY MOUTH,
BUT IF IT’S TRUE, IT’S YOU, IT’S YOU THEY ADD UP TO
I’M IN LOVE WITH YOU
AND ALL THESE LITTLE THINGS

sorry

Ik vind het altijd fijn als mensen me voorlaten ookal heb ik geen voorrang

DAT IS PRECIES WAT IK DACHT hahaha.

Oke OT: Wakker worden en je beseffen dat je nog een uurtje kan blijven slapen (:

hahaha +1

Ontopic: het moment dat je ziet dat er geen vertraging is bij de treinen.

Als mensen mij terug groeten als ik 's morgens vroeg op de fiets zit en ik gedag zeg tegen iedereen die ik tegenkom en die mij aankijkt. Daar word ik zo blij van!

Als iemand op mijn werk heel dankbaar is met wat ik voor diegene gedaan hebt, dat geeft echt een goed gevoel…

Jaa, ik word ook altijd heel vrolijk van groeten :slightly_smiling_face:
En van behulpzame mensen en zelf behulpzaam zijn, geeft me ook een goed gevoel!

Wanneer vreemde mensen een gezellig gesprekje beginnen met mij.

Wanneer je na een lange dag lekker je bed in kan (:

Ik waardeer het als ik verdrietig ben of moet huilen dat er mensen zijn die me echt willen troosten.

Dit zo opschrijven geeft me echt een goed gevoel.

Dingen waar ik vandaag dankbaar voor ben/appreciëer:

• Mensen die er alles aan doen om je te laten lachen.
  • De lieve opmerkingen over uiterlijke kenmerken/eigenschappen.
  • Mijn familie.
  • Goede serieuze gesprekken.
  • Mijn gezondheid.
  • Een onverwachte lieve actie.
  • Mooie muziek.
  • Een lange knuffel voor de eerste keer sinds tijden.
  • Een veilig gevoel.
  • Afspraken om naar uit te kijken.
  • Goede cijfers.

Nat van het in de regen fietsen thuis komen… en dat je moeder dan zo zorgelijk is geweest droge kleding voor je op de verwarming te hangen.

Als je heel druk bezig bent en opeens een lief berichtje van iemand krijgt (:

Haha ja daar dacht ik ook meteen aan.

Even ontopic:
Ik vind het altijd leuk als je 's nacht’s wakker word en dan ziet dat je nog uren kan slapen :slightly_smiling_face:

• als ik in de put zit en mijn vriend doet gek speciaal om mij beter te laten voelen. Gewoon het gevoel dat hij alles zou doen om me beter te laten voelen (ik ben zo emotioneel vandaag)
  • de lach van mijn broertje
  • korting op schoenen/kleding die je niet kon kopen omdat het te duur was
  • inderdaad wakker worden en zien dat je nog suuperlang kan slapen
  • een wiskundige/taalkundige oefening begrijpen en kunnen oplossen (daar kan ik serieus zo blij van worden)
  • een brief krijgen
  • goede cijfers terugkrijgen
  • tijdens een drukke dag het vooruitzicht dat je 's avonds met een warme chocomelk tegen je vriend aan in bed kan kruipen terwijl je Modern Family kijkt en te weten dat je er niet meer uithoeft

Je een grapje maakt en je crush moet lachen

Een vrijdagavond bankhangen zonder verplichtingen.